Ustabil linje
Fra : Per JM Olsen

Dato : 01-07-07 20:40

Hej

Jeg har cc solo, og har lige fået opgraderet min linje i fredags fra en
2048/512 til 4096/768.
Routeren (zyxel 2602r-61) ser linjen som 4096/768
men ved hastighedstest så bliver den kun målt som en 2048/512.
Jeg sidder på en central som cc lejer sig ind på, kan det tænkes at jeg
mangler at blive opgraderet et eller andet sted? Jeg mener nemlig at sidst
jeg skulle opgraderes fra 1-2 Mbit så var det samme resultat jeg fik....

Ydermere så siger routerens log med mellemrum alt fra 10 min til en time at
"MPOA link down" og den connecter så igen...

Kan man nogen steder stille hvilken følsomhed routeren skal have?

Evt en firmware der er bedre end andre?
Køre pr med ZyNOS F/W Version: V3.40(ADC.7) | 12/06/2006

Mvh
Per Olsen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 03-07-07 10:43

Per JM Olsen wrote:
> [...]
>
> Evt en firmware der er bedre end andre?
> Køre pr med ZyNOS F/W Version: V3.40(ADC.7) | 12/06/2006

har du haft strømmen fra den i 1 min og på igen?
det kan hjælpe...

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "