Skifte fra TDC Bredbånd til TDC Netway
Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-06-07 16:13

Hej

Jeg slentrede forbi TDCs side og opdagede, at de nu tilbyder såkaldt Netway
8Mbit til 379,-/måned og 0,- i oprettelse. Nu har jeg i forvejen TDC
Bredbånd 4096/256 og fastnettelefon og vil sådan set gerne have Netway i
stedet for, men jeg kan ikke helt gennemskue om det kan lade sig gøre uden
ny oprettelse, returnering af moden, osv og modtagelse af nyt, nyt
kundenummer, email og hvad der ellers kan være.
Så er der nogen her, der har fået "overført/konverteret" Bredbånd til Netway
problemfrit og uden at skulle igennem hele trædemøllen igen? TDC Support
siger lidt forskelligt alt efter hvem man snakker med, så det var ikke til
meget hjælp.

Søren

Fra : Erik Dan

Dato : 28-06-07 03:21

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> uden ny oprettelse, returnering af moden, osv og modtagelse af nyt, nyt
> kundenummer, email og hvad der ellers kan være.

Jeg har bestilt Netway, og har i forvejen TDC bredbånd + fastnettlf.
I forbindelse med online bestillingen får man at vide at ens bredbånd bliver
konverteret til Netway, og i den ordrebekræftelse jeg har fået ,står bare at
bestillingen bliver lavet den 29/6 og at jeg ikke behøver at være hjemme.
Så ingen nyt modem , kundenummer etc....

/ Dan

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-06-07 16:17

Erik Dan wrote:
> [...]
> ,står bare at bestillingen bliver lavet den 29/6 og at jeg ikke
> behøver at være hjemme. Så ingen nyt modem , kundenummer etc....

Det lyder jo som Hans i Grete. Tak for svaret.

Søren