CC: Kan ikke uploade filer...
Fra : Magnus

Dato : 13-06-07 17:25

Jeg har hos Cybercity en forbindelse på 8 MBit download og 1-2 MBit upload.

Men når jeg via Windows Commander forbinder til mit webhotel og vil uploade
nogle filer så foregår det med ca 6-15 kbytes og det tager en evighed.
Samtidigt hvis jeg markere 20 filer så uploades kun et par filer så stopper
den og der kommer en fejl. Så kan jeg gentage processen og uploade et par
filer mere osv.

Jeg kan sagtens downloade med ca. 800 kbytes som svare meget godt til min
forbindelse men ikke når det går den anden vej. Benytter jeg en anden
internetforbindelse på arbejdet så er der ingen problemmer.

Hvad kan det være og hvor kan jeg måle/kontrollere min forbindelses
hastighed?

/Magnus

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 14-06-07 09:36

On 13 Jun., 18:24, "Magnus" <magnusFJ...@arnason.dk> wrote:
> Jeg har hos Cybercity en forbindelse på 8 MBit download og 1-2 MBit upload.

Forudsat det er en ADSL, så vil jeg tro du ligger på max 768 KBit i
> [...]

> den og der kommer en fejl. Så kan jeg gentage processen og uploade et par

Ja det lyder forkert. Burde ligger omkring 100-150 kbytes/s.

Kan gøres på http://hastighedstest.tdc.dk eller på http://www.speedtest.net

> /Magnus

//Claus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-06-07 09:40

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> filer så stopper den og der kommer en fejl. Så kan jeg gentage
> processen og uploade et par filer mere osv.

Hvilken protokol?
Hvilken fejl?

> Hvad kan det være og hvor kan jeg måle/kontrollere min forbindelses
> hastighed?

Alt efter protokol typen kan du anvende et andet program

--
Bjarke Andersen