Skærme
Fijala 3554
Acer 22" wide AL2216W
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 12:33

Hej,

Jeg skal have mig en 22" widescreen skærm til 3DStudio - og kan se at Acer
har lavet en billig af slagsen. Jeg har øje på den model der hedder
AL2216W - kan ses her:
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=27412
Jeg vil blot høre om nogle herinde kender til skærmen og kan fra eller
tilråde at købe denne model?
Såfremt nogen vil fraråde det - så vil jeg blive meget glad for alternative
forslag i samme prisklasse.

Mvh John

Fra : John

Dato : 28-07-07 13:47

John skrev:
> [...]
> tilråde at købe denne model?
> Såfremt nogen vil fraråde det - så vil jeg blive meget glad for alternative

Et alternativ, som jeg selv synes yder godt til prisen er denne:

Mirai DML-522W100

John

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-07-07 14:18

John wrote:
> [...]
> http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=27412
> Jeg vil blot høre om nogle herinde kender til skærmen og kan fra eller

Jeg er glad for min AL2216W. Havde dog lidt problemer i starten, da mit
grafikkort ikke kunne slæbe 1680x1050, men det er jo ikke skærmens skyld.

mvh
Henning

Fra : Awan

Dato : 03-08-07 22:28

Jeg har haft den skærm og det eneste jeg synes var et problem var
betragtningsvinklen.
Det var ikke meget du skulle bevæge dig i højden før du kunne se stor
forskel på lysstyrken på bunden og toppen af skærmen.
For mig betød det, at jeg udskiftede den med en helt ny Dell 24" og her er
det problem fuldstændigt fraværende.

Jeg synes ikke den levede op til hvad jeg forventer af en skærm - men måske
er alle ikke lige kritiske og kræsne hvad det angår?

Hilsen Awan