Skærme
Fijala 3554
Hvilken driver til Dell 2407WFP
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 18-07-07 23:44

Har ledt overalt efter en driver til Dell 2407WFP uden held. Hvor finder
jeg den?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-07-07 04:43

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev :

> Har ledt overalt efter en driver til Dell 2407WFP uden held. Hvor finder
>jeg den?

Ingen steder.

Der skal ikke bruges drivere til skærme udover det, der findes i
Windows.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 19-07-07 08:39

Kerim Ellentoft wrote:

> Ingen steder.
>
> Der skal ikke bruges drivere til skærme udover det, der findes i
> Windows.

Vil det sige, at det er windows der fejler, når kortlæserne til flashram og
usb i venstre side af skærmen ikke virker?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Jeppe

Dato : 19-07-07 09:16

3140 Abildgaard wrote:

> Vil det sige, at det er windows der fejler, når kortlæserne til flashram og
> usb i venstre side af skærmen ikke virker?

Aah, det er der skoen trykker. Jeg havde også lidt problemer med at få
dem til at virke korrekt, men det skyldtes problemer med ROOT USB-hub'en
på mit bundkort, som XP ikke havde fundet korrekt.

Der følger ikke drivere med til kortlæseren eller USB-hub'en i skærmen.
Windows XP skal selv kunne finde ud af det, hvis ellers USB virker
korrekt i dit system. Det er desværre ikke altid, at det er så let at få
til at spille :-|

/Jeppe

Fra : J

Dato : 19-07-07 09:20

On Thu, 19 Jul 2007 09:39:28 +0200, "3140 Abildgaard"
<FJERNpialykke@get2net.dk> wrote:

>Vil det sige, at det er windows der fejler, når kortlæserne til flashram og
>usb i venstre side af skærmen ikke virker?

Har du da forbundet dem med PC'ens usb-udtag med kabel ?

Dumt spørgsmål ganske vist. Men det er jo bare en usb-hub. Skal bare
virke.

mvh

John

Fra : Jeppe

Dato : 19-07-07 09:05

3140 Abildgaard wrote:
> Har ledt overalt efter en driver til Dell 2407WFP uden held. Hvor finder
> jeg den?

Hej, hvis bare du stiller din desktop til at køre i 1920 x 1200 pixels,
så har du ikke umiddelbart brug for nogen driver - så skulle det måske
være hvis du har problemer med pivot funktionen?

Hvis du slet ikke har muligheden for at vælge en opløsning på 1920 x
1200, så kunne det være dit grafikkort der trænger til en ny driver.

Mvh. Jeppe

Fra : J

Dato : 19-07-07 09:21

On Thu, 19 Jul 2007 10:04:45 +0200, Jeppe <user@example.net> wrote:

> [...]
>
>Hvis du slet ikke har muligheden for at vælge en opløsning på 1920 x
>1200, så kunne det være dit grafikkort der trænger til en ny driver.

Ja, eller i værste fald et nyt grafikkort.

Er du tilfreds med skærmen. Nogle klager over striber på den Dell. Jeg
forstår ikke, hvordan man kan få det ?

mvh

John