Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
19" TFT
Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 00:25

Tør man spørge om nogen kan anbefale en 19" TFT skærm til kontor + grafisk
arbejde? Og evt. et godt (100% lydløst) PCIe 16x grafikkort. Skal ikke
bruges til spil men korrekt gengivelse værdsættes. Ikke widescreen.
Pris: Max 4500 kr.
Jeg har tidligere haft en Samsung SyncMaster 700P+ CRT, som jeg har været
fint tilfreds med.

MVH Steen

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 17-07-07 19:39

Steen F. wrote:
> [...]
> Pris: Max 4500 kr.
> Jeg har tidligere haft en Samsung SyncMaster 700P+ CRT, som jeg har været

Syncmaster 204 et eller andet? - opløsning på 1600 * 1200 og koster godt
3kkr. Den er ikke specielt hurtig men det efterspørger du jo heller ikke.

/Lars