Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Medion MD 41887FH No Synk ??
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 12-07-07 10:19

Jeg har ovennævnte skærm som jeg vil have på en Windows XP,
den skriver noget i retningen af No Synk, Windows X kører fint med en
gammel skærm men når jeg tilslutter denne skærm skriver den No Synk.
Hvad gør jeg her ?.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-07-07 15:05

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den skriver noget i retningen af No Synk, Windows X kører fint med en
> gammel skærm men når jeg tilslutter denne skærm skriver den No Synk.

Trykker F8 lige når windows booter, så får du mulighed for at starte op i
VGA tilstand -noget alle skærme kan klare.
Så sæt den opløsning og refreshrate (nok her kæden hopper af), som skærmen
kan/skal køre med og genstart.