Skærme
Fijala 3554
Samsung 226BW power/standby diode?
Fra : Brian Hansen

Dato : 08-07-07 11:19

Hey there...

Er det muligt at få slukket den for good, den er ret træls?

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-07-07 12:55

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> crashed Echelon writing

> Er det muligt at få slukket den for good, den er ret træls?

Slukke skærmen?

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-07-07 15:01

Bjarke Andersen skrev i en meddelelse:

> Slukke skærmen?

lol... Sjov sjov... Men selvfølgelig, du har da ret,
men ikke liiiige det jeg tænkte på...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 08-07-07 15:32

Brian Hansen wrote:

> lol... Sjov sjov... Men selvfølgelig, du har da ret,
> men ikke liiiige det jeg tænkte på...

Det er ellers ret nemt

Så male lysdioden over med sort farve?

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-07-07 15:21

Brian Hansen skriver:

> Hey there...
>
> Er det muligt at få slukket den for good, den er ret træls?

Klippe lidt med en skævbider..... alternativt, male den over.

Et stykke isolerbånd kan gøre underværker.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-07-07 15:43

Klaus D. Mikkelsen skrev i en meddelelse:

> Klippe lidt med en skævbider..... alternativt, male den over.
>
> Et stykke isolerbånd kan gøre underværker.

Kan ikke klippe uden at skulle skille det hele fra hinanden,
ej heller male da dioden sidder inde bag knappen,
så den er ikke til at komme til, men tape er så nok eneste mulighed.
Mindes bare at have læst et sted noget om at man kan slå den fra.
Lige p.t. bruger jeg alm. tape samt et stykke pap, men ser noget fjoget ud.

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Hans

Dato : 08-07-07 16:25

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mindes bare at have læst et sted noget om at man kan slå den fra.
> Lige p.t. bruger jeg alm. tape samt et stykke pap, men ser noget fjoget

Så prøv med et billede af dig selv, og se, om det hjælper.

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-07-07 17:24

Hans skrev i en meddelelse:

> Så prøv med et billede af dig selv, og se, om det hjælper.

Fuck, hvor er du bare sjov!...
Hvis du intet fornuftigt har at sige, så lad helt være,
du spilder både min og din egen tid!...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 08-07-07 18:19

Brian Hansen skrev:
> Hey there...
>
> Er det muligt at få slukket den for good, den er ret træls?

Jeg har min på en usb-strømskinne, så når jeg slukker ned, så går den
heldigvis også ud.
Den diode er da også helt vild, jeg kan ikke mindes at have set så
voldsomt et lys i noget der er så komplet ligegyldigt.
Kai

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-07-07 19:08

Fister Løgsovs skrev i en meddelelse:

> Jeg har min på en usb-strømskinne, så når jeg slukker ned, så går den heldigvis også ud.
> Den diode er da også helt vild, jeg kan ikke mindes at have set så voldsomt et lys i noget der er så komplet ligegyldigt.

Har selv noget i samme still, men ikke det der er problemet.
Det er når jeg sidder ved skærmen, især træls hvis jeg ser film,
eller spiller "mørke" spil og andet lys er slukket...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-07-07 03:37

Brian Hansen kom med denne ide:

> Har selv noget i samme still, men ikke det der er problemet.
> Det er når jeg sidder ved skærmen, især træls hvis jeg ser film,
> eller spiller "mørke" spil og andet lys er slukket...

Jeg tænkte det nok, der kan jeg ikke hjælpe.
Kai