Skærme
Fijala 3554
Ikke ridsende klude til fladskærm.
Fra : P.L.

Dato : 06-07-07 17:13

Nogen der ved hvilke klude der ikke ridser en fladskærm?

--
Preben.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-07-07 17:43

P.L. wrote:

> Nogen der ved hvilke klude der ikke ridser en fladskærm?

Brillepudseklude.

Jesper Poulsen

Fra : P.L.

Dato : 06-07-07 18:54

On Fri, 06 Jul 2007 18:43:18 +0200, Jesper Poulsen wrote:

> Brillepudseklude.

Dohh du har ret, tænkte jeg ikke lige på, takker

--
Preben.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 06-07-07 19:09

P.L. wrote:
> Nogen der ved hvilke klude der ikke ridser en fladskærm?

Alternativt forslag.
Hvis du kan få fat i rigtige microfiberklude, så er de eminente til
formålet.
Med en meget let fugtning trækker de simpelthen alt fedt og støv af, uden
vand og sæbe.

Også godt til resten af udstyret, mus, tastatur m.m.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : P.L.

Dato : 06-07-07 20:10

On Fri, 6 Jul 2007 20:09:27 +0200, Henrik Stavnshøj wrote:

> [...]
> vand og sæbe.
>
> Også godt til resten af udstyret, mus, tastatur m.m.

Microfiberklude aka den slags de sælger i Bilka til rengøring?

Det vil jeg da lige kigge på, tak for dit indspark.

--
Preben.

Fra : Mads

Dato : 06-07-07 21:05

On Fri, 6 Jul 2007 21:09:42 +0200, "P.L." <Not@Valid.invalid> wrote:

>Microfiberklude aka den slags de sælger i Bilka til rengøring?

Netop.

Selv bruger jeg nogen jeg købte i Aldi ( 4 stk for 25 kr )

De er bare fantastiske til skærmen, og til spejle og vinduer
forøvrigt.

mvh Mads

Fra : P.L.

Dato : 06-07-07 21:09

On Fri, 06 Jul 2007 22:04:54 +0200, Mads wrote:

> Netop.
>
> Selv bruger jeg nogen jeg købte i Aldi ( 4 stk for 25 kr )
>
> De er bare fantastiske til skærmen, og til spejle og vinduer
> forøvrigt.

Lyder godt, bliver jo så nok nødt til at smutte i Aldi imorgen

Tak for dit svar.

--
Preben.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 06-07-07 22:52

P.L. wrote:

> Microfiberklude aka den slags de sælger i Bilka til rengøring?
>
> Det vil jeg da lige kigge på, tak for dit indspark.

Jamen velbekomme

Og ja, de har vist også nogen i Aldi, som Mads skriver.

Men med "rigtige" mener jeg også at du kan få endnu bedre klude end dem du
får dér:
De første eksemplerer jeg oplevede, var nogen fra et firma med prof.
artikler, og de var altså fantastiske.
Du ku´ mærke, når du havde dem i hånden, hvordan din hud blev udtørret bare
af at holde på dem..

I øvrigt, når de bliver beskidte, skal de bare en tur med i vask, uden
skyllemiddel, så bliver de som nye igen. Altså økonomiske og miljøvenlige
også

Venlig hilsen
Henrik

Fra : P.L.

Dato : 06-07-07 23:00

On Fri, 6 Jul 2007 23:52:20 +0200, Henrik Stavnshøj wrote:

> [...]
>
> I øvrigt, når de bliver beskidte, skal de bare en tur med i vask, uden
> skyllemiddel, så bliver de som nye igen. Altså økonomiske og miljøvenlige

Lyder godt, glæder mig næsten til at teste det endnu engang tak for
hjælpen.

God Weekend til alle i tråden.

--
Preben.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 07-07-07 05:52

Henrik Stavnshøj wrote:

> De første eksemplerer jeg oplevede, var nogen fra et firma med prof.
> artikler, og de var altså fantastiske.

Ja, der er forskel på microfiberklude. Jeg har købt billige klude i
Netto og de kommer ikke i _nærheden_ af den (dyre) jeg købte i SuperBrugsen.

> I øvrigt, når de bliver beskidte, skal de bare en tur med i vask, uden
> skyllemiddel, så bliver de som nye igen. Altså økonomiske og miljøvenlige

De skal helst i et fintmasket net ellers suger de tøjfnuller til sig og
så "dør" de.

Jesper Poulsen