Skærme
Fijala 3554
Ovalt skærmbillede
Fra : HCB

Dato : 28-06-07 20:56

Jeg har installeret Vista Premium. Alt som vises på skærmen er ovalt. I
Vista basic er der intet problem. Tidligere i XP var det heller ikke nogle
problemer. Jeg har en LDC skærm. Indlæst driverne for denne skærm.
Er der nogen som kan hjælpe ?

HCB

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-06-07 22:03

HCB wrote:

> Er der nogen som kan hjælpe ?

Hvilken opløsning er skærmen?
Hvilken opløsning kører Vista?

Jesper Poulsen

Fra : HCB

Dato : 29-06-07 19:38

Fra : Ducky

Dato : 01-07-07 19:59

Hej

Hvad kan en Samsung SyncMaster 193P koste, den er ca 18 mdr gammel og den
er rød.

M.v.h.
gokke@stofanet.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-07-07 21:51

Ducky wrote:
> Hej
>
> Hvad kan en Samsung SyncMaster 193P koste, den er ca 18 mdr gammel og den
> er rød.

Hvad har det med tråden at gøre?

Jesper Poulsen