Skærme
Fijala 3554
Hvordan for jeg min Dell 20" op og side på~
Fra : Michael [2800]

Dato : 27-06-07 09:29

Hej,

Er der nogen af jer der har noget erfaring med, at hænge en Dell op på
væggen? Det må meget gerne være noget hængsle noget som gør, at man kan
dreje skærmen.

Jeg kan ikke komme ind på Dell's hjemmeside, den er langsom som (altid)
en i h.....

--
/michael

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-06-07 09:32

"Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen af jer der har noget erfaring med, at hænge en Dell op på
> væggen? Det må meget gerne være noget hængsle noget som gør, at man kan
> dreje skærmen.

VESA ophæng, hvis din skærm har VESA kompatible skruehuller.

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael [2800]

Dato : 27-06-07 09:54

Bjarke Andersen wrote:
> VESA ophæng, hvis din skærm har VESA kompatible skruehuller.

hmm... hvordan ser jeg det?

--
/michael

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-06-07 09:59

> hmm... hvordan ser jeg det?

Kigger i dokumentationen for din skærm.

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael [2800]

Dato : 27-06-07 10:13

Bjarke Andersen wrote:
> "Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> crashed Echelon writing

> Kigger i dokumentationen for din skærm.

klart nok. Så må jeg se om jeg kan finde den.
I så fald, hvor kan jeg købe sådan et VESA ophæng?

--
/michael

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-06-07 10:27

> klart nok. Så må jeg se om jeg kan finde den.
> I så fald, hvor kan jeg købe sådan et VESA ophæng?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=119&Sort=Wanted&Pare
nt=40&Soegeord=VESA

Eller andre butikker som nu har skærme

--