Skærme
Fijala 3554
Ville du opgradere fra 20 til 22"
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 26-06-07 21:09

Jeg har den sidste måneds tid siddet foran 2 x 20" WS skærme fra Samsung
(205).

Nu skal vi nogle flere af denne type, så jeg kunne overveje at sende mine
videre i systemet, og opgradere til 22".

Da opløsningen er den samme, vil jeg vel blot opleve at skrift står større ?

Ville du skifte ?

// Kim

Fra : J

Dato : 27-06-07 08:24

On Tue, 26 Jun 2007 22:08:34 +0200, "Kim Jørgensen"
<k7@get2net.invalid> wrote:

> [...]
>videre i systemet, og opgradere til 22".
>
>Da opløsningen er den samme, vil jeg vel blot opleve at skrift står større ?

Hej

Jeg kan læse, at det er 1680x1050, du kører med, og som 22" også har.

Så vidt jeg kan se, er det næste interessante opløsningen 1920x1200
(der også er WS)

Den fås kun i 24". Men er da til at betale ! 4300 kr

Det er godt nok en TN skærm, med 160x160 grader.
http://www.prad.de/guide/screen3699.html

De dyrere 24" er s-pva og med 178x178 grader:
http://www.prad.de/guide/screen2590.html

Denne her BenQ koster 6300,-
http://www.prad.de/guide/screen2735.html
er lavet af samsung, s-pva, 178x178 og med hdmi.

Så er der så lige det problem, om grafikkortet kan komme helt derop.
Det er næsten ikke til at undersøge på forhånd, - man må bare prøve.

mvh

John