Skærme
Fijala 3554
22" skærm med glasagtig overflade
Fra : bo.stokholm@gmail.co~

Dato : 20-06-07 21:55

Hej jeg leder efter forslag til 22" skærme hastigheden er ikke så
vigtig den skal ikke bruges til spil, men det er udseendet den skal
have denne blanke overflade, og gerne i hvidt kabinet, det er dog
ingen betingelse.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 21-06-07 16:35

<bo.stokholm@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>vigtig den skal ikke bruges til spil, men det er udseendet den skal
>have denne blanke overflade, og gerne i hvidt kabinet, det er dog

HP's w2207 er en dejlig fætter:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF05a/20299-313991-313993-313993-313993-79803176.html
http://tinyurl.com/29r3dk

Samsungs 226BW er også en mulighed:
http://www.samsung.com/Products/Monitor/LCD_Digital/LS22MEWSFVXAA.asp

Du kan sikkert finde bedre billeder af dem andre steder. Ingen af dem er dog
hvide, men af anden etnisk oprindelse :)

Fra : bo.stokholm@gmail.co~

Dato : 21-06-07 16:59

Tak for et par gode forslag, dem vil jeg studere nærmere.
Mvh. Bo

Fra : Hans

Dato : 21-06-07 17:07

bo.stokholm@gmail.com wrote:
> [...]
> vigtig den skal ikke bruges til spil, men det er udseendet den skal
> have denne blanke overflade, og gerne i hvidt kabinet, det er dog

Hans

Fra : bo.stokholm@gmail.co~

Dato : 21-06-07 17:19

Jeg har godt kigget på den den er rigtig flot, men jeg kan ikke blive
klog på om skærmen har den rigtige overflade.

Bo

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-06-07 13:29

Ja, jeg kunne også godt tænke mig at se en test fra denne Viewsonic .
Jeg har en Viewsonic 4:3 som jeg gerne vil have skiftet ud..

Med venlig hilsen

Jesper Nielsen

Fra : Morten Guldager

Dato : 01-07-07 16:48

2007-06-20 bo.stokholm@gmail.com wrote
> Hej jeg leder efter forslag til 22" skærme hastigheden er ikke så
> vigtig den skal ikke bruges til spil, men det er udseendet den skal
> have denne blanke overflade,

Hvorfor vil du gerne have den blanke overflade?

Personligt synes jeg den matte overflade er langt at foretrække.

Komforten er bedre, men farverne er vis tikke helt så vilde som de kan
blive med en blank skærm.

/Morten

Fra : Hans

Dato : 01-07-07 17:26

Morten Guldager wrote:
> [...]
>
> Personligt synes jeg den matte overflade er langt at foretrække.
>
> Komforten er bedre, men farverne er vis tikke helt så vilde som de kan

Som jeg forstod spørgsmålet var det kun kabinettets finish som skulle være
blankt, ikke selve panelet da vi er helt enige om de mange ulemper som
kontrastglas har på computerskærme.

Hans

Fra : bo.stokholm@gmail.co~

Dato : 09-07-07 10:49

On 1 Jul., 18:25, "Hans" <nos...@kvik.org.invalid> wrote:

> Som jeg forstod spørgsmålet var det kun kabinettets finish som skulle være
> blankt, ikke selve panelet da vi er helt enige om de mange ulemper som
> kontrastglas har på computerskærme.
>
> Hans

Undskyld den lange reaktionstid, jeg var på ferie, jeg er helt enig,
men jeg har en forespørgsel fra en kunde, som ikke er modtagelig for
fornuft, og så prøver jeg at finde hvad han vil have.
Bo