Pro/E - ingen forbindelse til cataloger.
Fra : Claus Andersen

Dato : 25-06-07 17:55

Jeg har Pro/E Wildfire 3 Education kørende fint på min PC, men jeg opdagede
her den anden dag at jeg ikke kan få forbindelse til de online kataloger
mine medstuderende ellers har.

Browseren virker ellers fint til alt andet, men altså ikke katalogerne -
jeg får en timeout.

Så vidt jeg kan se på linket så er det en http-request, udelukker det så
ikke at det er firewall-problemer? (på vores LAN, som jeg intet kan gøre
ved iøvrigt)

Skriv endelig hvis i har haft samme problemer og har fået det løst.

Mvh Claus Andersen.