investering af penge
Fra : Brian Kærgård

Dato : 13-06-07 20:19

Hej Ng

Jeg har en go sjat penge jeg vil investere gennem en bank da jeg ikke selv
ved så meget om det på nuværende. Idag har jeg Nordea men har hørt at måske
Jyskebank er bedre nogen der ved hvilken bank der er bedst eller giver den
bedste afkast ??

Mvh Brian

Fra : Morten

Dato : 14-06-07 20:57

Brian Kærgård wrote:
> [...]
> Jyskebank er bedre nogen der ved hvilken bank der er bedst eller giver den

http://www.northernrock.dk/ - den kan du jo altid sende til din
bankrådgiver. Bare hold indskuddet til max 300K.

Morten

Fra : S.o.L

Dato : 15-06-07 07:03

Er beløbet stort nok laver du et aftaleindskud - dvs. forhandler dig til en
fornuftig rente.

Hvis du vil investere i værdipapirer er det jo prisen på børsen (og lidt
held) der afgør sagen. Her er det nok ikke banken der er afgørende men mere
evnerne hos den rådgiver du har.

Kurtage/gebyrer er i de fleste banker nogenlunde det samme for den type
handler - gør du det selv via en netbank er der forskelle af betydning.

Knud