mail i D7
Fra : Wiljan

Dato : 14-06-07 16:50

Hej

Jeg bruger INDY10 og D7

Jeg ønsker at sende en mail til mere en 'to' men det virker ikke lige som
jeg har tænk mig

Nachricht.Recipients.Add.Address:= adr1@yy.dk
Nachricht.Recipients.Add.Address:= adr2@yy.dk

SMTP.Send(Nachricht);

og så sender mailen kommer der ingen mail på adr1 men 2 på adr2
hvis jeg ikke har linie 2 med virker adr1 fint

Når jeg modathe de 2 mails på adr2 ser de ens ud og der ser ud som om der er
sendt både til adr1 + adr2

Any hints?

selv følgelig kan jeg bare sende mailen af flere gange ,men... det er lidt
fusket

Hilsen Wiljan

Fra : JB

Dato : 14-06-07 19:03

> [...]
> hvis jeg ikke har linie 2 med virker adr1 fint
>
> Når jeg modathe de 2 mails på adr2 ser de ens ud og der ser ud som om der

Prøv at fuske med metoden :
Nachricht.Recipients.Add.Address:= adr1@yy.dk;adr2@yy.dk

JB

Fra : Wiljan

Dato : 14-06-07 20:14

Hej

Det hele virker som det skal ...

Jeg havde fuldstændigt glemt et postfilter på den en mail adresse der tvang
mail videre til en anden adresse
Det blev klart for mig da jeg byttede om på adr1 og 2 og mailene stadig
landede samme sted.

Beklager indlæget

Wiljan