Hjælp til tegning
Fra : futtog

Dato : 14-06-07 16:59

Hej
Jeg mangler hjælp fra en vænlig sjæl til at lave tegningsarbejde som en
laser skærer kan køre efter.
mvh. Preben

Fra : Leif

Dato : 14-06-07 21:36

"futtog" <futtog@7660net.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg mangler hjælp fra en vænlig sjæl til at lave tegningsarbejde som en
> laser skærer kan køre efter.
> mvh. Preben

Det er jo lige det, jeg tit får en af dagligdagen til at gå med.

Jeg kan hjælpe med flg.: Lave Acad filer ( eller andre cad filer i format
DXF) til skæreprogram via
programmet CambAll Cut.

Det laver en NC fil, vi benytter til en ESAB skæremaskine ( plasma - ikke
laser), men måske kan du
bruge dette format? Der er også andre Postprocessor formater i programmet.

Send mig en fil og jeg vil kigge nærmere på det for dig.

Sender du den mellem 7 og 10 i morgen formiddag så brug lp@siemens.com
ellers direkte til mig. Evt også til dk.binaer gruppen.............

Jeg vil også gerne høre hvilken type laser-skærer du har (adgang til) og
hvor den er købt.

Mvh, Leif
7330 Brande