Tele2 adsl
Fra : Stoffer

Dato : 10-06-07 22:18

Jeg kontaktede Tele2 idag, for at opsige en adsl forbindelse.
Giver idag 399,- for 2048/512 på en lejet tdc linje.

Blev informeret om, at der snart kom nye priser til Tele2 kunder på tdc net.
Nogen der har mere info, om hvad disse priser bliver?
Mit gæt er, at de matcher TDC's priser. Eller de får ens priser til alle
deres kunder...

Blev iøvrigt også tilbudt 2 mnd. gratis net, så vi kunne se tiden an.

--
Stoffer

Fra : John E.

Dato : 12-06-07 17:18

"Stoffer" <spam@me.invalid> wrote

> Mit gæt er, at de matcher TDC's priser. Eller de får ens priser til alle
> deres kunder...

Jeg gætter på, at de kommer til at ligge lige lidt under TDC's priser.
Folk skal jo have en grund til at vælge Tele2 frem for TDC.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 12-06-07 17:31

> Jeg gætter på, at de kommer til at ligge lige lidt under TDC's priser.
> Folk skal jo have en grund til at vælge Tele2 frem for TDC.

Penge bør ikke være alt i ens valg af udbyder.

Thomas
--
Bills travel through the mail at twice the speed of checks

Fra : John E.

Dato : 16-06-07 07:08

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> wrote:

> Penge bør ikke være alt i ens valg af udbyder.

Bør og bør... det er nu engang det, langt de fleste går efter.

Fra : ebbe

Dato : 16-06-07 09:34

"John E." <john@nospam.it> skrev i en meddelelse

> Bør og bør... det er nu engang det, langt de fleste går efter.

Selv hvis de var billigst ville jeg ikke købe mit inet hos tdc.
Dertil har jeg haft for mange ubehagelige oplevelser med dem.

ebbe

Fra : John E.

Dato : 18-06-07 06:56

"ebbe" <ebbexxx@xxxamara.dk> wrote:

> Selv hvis de var billigst ville jeg ikke købe mit inet hos tdc.
> Dertil har jeg haft for mange ubehagelige oplevelser med dem.

Jeg kan sige det samme om Tele2 :)