3d Parts. Til AutoCad 2005 Hvor ??
Fra : Lasse

Dato : 09-06-07 20:43

Hey gruppe.

Jeg tegner 3d i Autocad 2005, og kan ikke finde 3D parts på nettet i DWG
fil format !
Og ja... Jeg ved godt der er programmer der langt smartere end lige Autocad
når det gælder 3D,
men sådan er det bare lige nu.... Chefen bestemmer !!!

Jeg skal indsætte teg. af lejer, linæer føringer, spindler m.m.

Hvor finder jeg det i 3D/ DWG eller DXF ??

Lazy...

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 12-06-07 15:43

"Lasse" <joerlund@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal indsætte teg. af lejer, linæer føringer, spindler m.m.
>
> Hvor finder jeg det i 3D/ DWG eller DXF ??

Ja det er jo ikke verdens bedste 3d program du bruger.
Jeg ved at flere og flere producenter af maskinkomponenter har 3d modeller
enten på deres hjemmeside eller på en cd/dvd som de gerne sender til dig.

Mvh. Jesper