Skærme
Fijala 3554
Asus MW221U vs. Samsung Syncmaster 225BW
Fra : Flemse

Dato : 05-06-07 16:27

Hovedsagelig til spil.
Prisforskellen er mindre end 100 kr.
Kan nogen anbefale den ene fremfor den anden? Eller måske en helt
tredie?

Takker
Flemming

Fra : Flemse

Dato : 05-06-07 17:57

On 5 Jun., 17:26, Flemse <fle...@stofanet.dk> wrote:
> Hovedsagelig til spil.
> Prisforskellen er mindre end 100 kr.
> Kan nogen anbefale den ene fremfor den anden? Eller måske en helt
> [...]

Og jeg tilføjer lige en tredie i sammenligningen.
Samsung Syncmaster 215TW

Den er godt nok en tusse dyrere, en tomme mindre og med lidt højere
responstid, men en god ven har hvisket mig i øret at den er virkelig
god.

Så altså:
Anbefalinger og erfaringer ønskes mellem:
Asus MW221u, Syncmaster 225BW og Syncmaster 215TW

Tak
Flemming

Fra : Per Jørgensen

Dato : 11-06-07 20:07

> [...]
>Hovedsagelig til spil.
>Prisforskellen er mindre end 100 kr.
>Kan nogen anbefale den ene fremfor den anden? Eller måske en helt

Prøv at kigge på LG's skærme også, for hvis det skal være med
de billige paneler, er skarphed i hjørnerne væsentlig bedre på LG.

Har selv LG 22" 226WT, og har haft Samsung 226BW.

>Takker
>Flemming

Mvh
Per