Skærme
Fijala 3554
Samsung Syncmaster 215TW
Fra : Morten Bonde

Dato : 04-06-07 15:54

Jeg vil gerne undskylde på forhånd, hvis denne skærm har været genstand for
en større debat i dette forum, men jeg kan ikke lige få øje på den i
oversigten. Nå så er det på plads.

Jeg har tænkt mig at købe skærmen. Arbejder som AD'er og skal kunne kunne
lave grafik. Behøver ikke at kunne stole på farver som jeg se på skærmen, da
jeg har grafikerkollegaer som bærer jobbet videre til tryk. Jeg skal bare
lave layout's der er fede.

Jeg har læst at de billige TN paneler ikke er kvalificeret til grafisk
arbejde, men at S-IPS, PVA eller MVA panelteknologien er GO for den slags
arbejde jeg laver.

Derfor har jeg kigget på Samsung Syncmaster 215W, da den er bygget på PVA
teknologien, og fordi den passer til min pengepung. (omk. 3500).

Er der nogen som har set den i brug/ejer den som vil give et par ord med på
vejen inden jeg køber?

Mvh Morten