Skærme
Fijala 3554
Fixed Aspect Ratio / 3:4 = Sløret ?
Fra : Kanten

Dato : 30-05-07 02:19

Har en HP pavillion dv 9000(bærbar) med 17 WS skærm m Gforce 7600.

Sætter grafikkortet til "fixed aspect video" og sætter skærmopløsningen til
feks : 1024 x 768 for
at få sorte bjælker på siderne. det lykkes også men billedet bliver uskarpt.

Har prøvet med nogle andre opløsninger men får samme resultat.

Kan der gøres noget ?

Fra : Hans

Dato : 30-05-07 02:39

Kanten wrote:
> [...]
> uskarpt.
> Har prøvet med nogle andre opløsninger men får samme resultat.

Alle andre opløsninger end skærmen er beregnet til giver slørede billeder,
så nej.

Hvad er det egentlig du ønsker den skal gøre?

Hans

Fra : Kanten

Dato : 30-05-07 02:42

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i meddelelsen

> Alle andre opløsninger end skærmen er beregnet til giver slørede billeder,
> så nej.
>
> Hvad er det egentlig du ønsker den skal gøre?

jeg vil gerne spille nogle ældre spil der ikke er beregnet til en WS-skærm.

Fra : Hans

Dato : 30-05-07 11:26

Kanten wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i meddelelsen

> jeg vil gerne spille nogle ældre spil der ikke er beregnet til en
> WS-skærm.

Hvis der ikke er mulighed for at vælge 1:1 i samme menu, så er der ikke
meget at gøre.

Hans

Fra : Kanten

Dato : 30-05-07 19:22

> Hvis der ikke er mulighed for at vælge 1:1 i samme menu, så er der ikke
> meget at gøre.
>
> Hans

tak for svar. det må jeg leve med.