CC og basislinie
Fra : Hafnia

Dato : 06-06-07 16:07

Har Cybercity til Internet, og TDC til fastnet telefon, vil gerne droppe
fastnet, og bare betale for basislinie til TDC, men CC siger jeg skal have
fastnet hos dem (49 kr pr md + afregning) men det undre mig at de forlanger
dette, da jeg netop jo gerne vil droppe mit fastnet og bruge skype.

TDC ejer mine linie, da CC ikke har kobber linier hvor jeg bor.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-06-07 20:32

"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev :

> [...]
>fastnet hos dem (49 kr pr md + afregning) men det undre mig at de forlanger
>dette, da jeg netop jo gerne vil droppe mit fastnet og bruge skype.

Du behøver vel ikke at ha' nogen samtale på
CC-telefonforbindelsen og så er prisforskellen jo kun 9 kr.

>TDC ejer mine linie, da CC ikke har kobber linier hvor jeg bor.

CC har ikke kobber nogen steder, men lejer sig ind på TDCs
linier.

Men på de store centraler, har de selv udstyr.

For de mindre centraler, hvor de bruger TDCs udstyr har det
hidtil været krævet, at man har fastnet.

Men tilsyneladende kan man så nu »nøjes« med CCs telefoni (som
ikke er fastnet).

Kravet skyldes formentlig, at CC skal betale leje for brug af
TDCs udstyr.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-06-07 18:38

> Men tilsyneladende kan man så nu »nøjes« med CCs telefoni (som
> ikke er fastnet).

Sådan har det været længe.

--
Mvh. Jesper