Svartider ved forskellige hastigheder
Fra : Nicolai

Dato : 26-05-07 13:29

Kan nogen herinde komme med et bud på hvorfor jeg til TDC's DNS server har
9ms når min linje kører 10Mbit men giver 24ms når den kører 20Mbit? :)

Fra : Jesper Skriver

Dato : 26-05-07 17:21

On Sat, 26 May 2007 14:28:49 +0200, Nicolai wrote:
> Kan nogen herinde komme med et bud på hvorfor jeg til TDC's DNS server har
> 9ms når min linje kører 10Mbit men giver 24ms når den kører 20Mbit? :)

10 Mbps uden interleaving, 20 Mbps med interleaving ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : Nicolai

Dato : 26-05-07 17:42

> 10 Mbps uden interleaving, 20 Mbps med interleaving ?

Øh måske ;)

Forklar gerne nærmere,

Anyway, når jeg "kører 20Mbit" får jeg ca. 14Mbit på en linje der dog så går
ned en gang imellem i primetime, så derfor forsøgte jeg at bede om 10Mbit
for så at få stabiliteten i håb om jeg så kunne køre stabilt 8-9 mbit
effektivt. Desværre giver 10Mbit mig kun 6,6Mbit sustained. What to do?

Fra : flemse

Dato : 26-05-07 20:24

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 10Mbit for så at få stabiliteten i håb om jeg så kunne køre stabilt 8-9
> mbit effektivt. Desværre giver 10Mbit mig kun 6,6Mbit sustained. What to

har det samme problem og de har sagt at jeg får en teknikker ud på tirsdag
....noget med for meget støj på linien

Fra : flemse

Dato : 26-05-07 20:24