Hvor kan man købe dette GPS ur?
Fra : News

Dato : 23-05-07 12:15

Nu kom jeg godt nok til at post i dk.helbred først men tror denne gruppe er
mest relevant.

GPS-122: Sports-ur med indbygget GPS
http://www.pcworld.dk/art/8572

Jeg kan ikke finde nogen dansk forhandler?

Der findes selvfølgelig den noget dyrere Garmin 205/305, men denne er
sikkert fint til mit forbrug.

Fra : Preben Bohn

Dato : 23-05-07 13:58

News wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde nogen dansk forhandler?
>
> Der findes selvfølgelig den noget dyrere Garmin 205/305, men denne er

Søg på google efter GH-615B og pris; dette skulle give dig et par links.

Produktet er fra GlobalSat, se
http://www.globalsat.co.uk/product_pages/gsat_products_outdoor_gh615.htm

Elfa har den til 872 kr+moms+fragt men den kan sikkert fås andre steder
billigere.

Med venlig hilsen Preben

Fra : jakvem

Dato : 11-07-07 13:07

On 23 Maj, 13:15, "News" <news1...@REMOVE.gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde nogen dansk forhandler?
>
> Der findes selvfølgelig den noget dyrere Garmin 205/305, men denne er

Hej

Du kan købe uret her: http://www.concogito.dk/o

Mvh Jakob