MySQL og fulltext index
Fra : Harald

Dato : 21-05-07 12:52

Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan det virker med fulltext index i MySQL
4.0

Hvis jeg opretter et fulltext index på f.eks. feltet "Felt1" så kan jeg
derefter uden problemer foretager fulltext søgninger på _alle_ andre felter
når jeg bruger Boolean Full-Text Searches. Hvis jeg ikke bruger Boolean
Full-Text Searches så kan jeg kun søge på de felter hvor jeg har oprettet et
fulltext index?

/HK

Fra : Harald

Dato : 21-05-07 17:16

"Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> felter når jeg bruger Boolean Full-Text Searches. Hvis jeg ikke bruger
> Boolean Full-Text Searches så kan jeg kun søge på de felter hvor jeg har

Glem det, har taget fejl. Det står også i manualen af det virker uden
fulltext index.
"They can work even without a FULLTEXT index, although a search executed in
this fashion would be quite slow."

/HK