Skærme
Fijala 3554
Flatron L1982U-BF eller Flatron L1970HR-BF
Fra : Erik Greve

Dato : 18-05-07 13:41

Overvejer stærkt en af disse to skærme som afløser min gamle 775FT
Er der anden forskel på dem end den at L1982 har en del justeringsmuligheder
( OP/ned frem og tilbage o.s.v ),
som L1970 ikke har ?
Hvad forskel er der på U'et og HR'et efter modelnummeret ?

Bliver glad, hvis nogen kan hjælpe.

Venlig hilsen
Erik

Fra : J

Dato : 18-05-07 14:19

On Fri, 18 May 2007 14:41:24 +0200, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk>
wrote:

> [...]
>( OP/ned frem og tilbage o.s.v ),
>som L1970 ikke har ?
>Hvad forskel er der på U'et og HR'et efter modelnummeret ?

Du kan studere dem her:
http://www.prad.de/guide/hersteller132.html

Er det ikke lidt sparsommeligt med en 19" skærm ?

Mange går over til widescreen i enten 20" eller 22". De fås for under
3000 kr.
http://www.prad.de/guide/screen3606.html

22" til 2550 kr.

altså 900 kr. mere end for en 19".