CC router P660R-D1
Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 17-05-07 22:09

Hej,

hvordan får jeg adgang til min nye CC router model ZyXEL P660R-D1?

jeg har prøvet at telnette til 10.0.0.1 men bliver smidt af...

På forhånd tak...

Rasmus

Fra : Dorph

Dato : 17-05-07 23:34

> hvordan får jeg adgang til min nye CC router model ZyXEL P660R-D1?
>
> jeg har prøvet at telnette til 10.0.0.1 men bliver smidt af...
>
> På forhånd tak...

Internet explorer http://10.0.0.1:2033/

Dorph

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 18-05-07 00:28

Dorph wrote:

> Internet explorer http://10.0.0.1:2033/
>
> Dorph

mange tak!

Rasmus

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 18-05-07 00:29

Dorph wrote:

> Internet explorer http://10.0.0.1:2033/
>
> Dorph

øhh... den vil ha et password... hvad er det som standard?

Rasmus

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-05-07 01:14

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev :

>øhh... den vil ha et password... hvad er det som standard?

Det står i den vejledning du fik sammen, da du oprettede dig hos
CC

Men det er 1234.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 18-05-07 09:42

Kerim Ellentoft wrote:

> Det står i den vejledning du fik sammen, da du oprettede dig hos
> CC
>
> Men det er 1234.

tak... jeg har ikke kunnet finde det i nogen vejledning...
nu får man en cd-rom med hvor der ligger et program på som man starter for
at konfigurere routeren så derfor skal man "normalt" ikke selv ind og rode i
indstillingerne...

Rasmus

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 18-05-07 10:05

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> at konfigurere routeren så derfor skal man "normalt" ikke selv ind og rode

Det har du fået i dit velkomst brev. Det er dsl...... og et password.

Mogens

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 19-05-07 09:02

Mogens Nielsen skrev:

> Det har du fået i dit velkomst brev. Det er dsl...... og et password.

Det er det ikke før du har været inde og konfigurere den, og det mener
CC rigtigt nok, skal gøres vi en ussel CD.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 19-05-07 09:08

Bjarke Ravn-Jonsen <bjarke@mandril.invalid> skrev 2007-05-19:

> Det er det ikke før du har været inde og konfigurere den, og det mener
> CC rigtigt nok, skal gøres vi en ussel CD.

Du kan også gøre det via web interfacet på routeren.

Thomas
-
gcc: helloworld.c 15 Errors, 31 Warnings

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 19-05-07 09:45

Thomas S. Iversen wrote:

> Du kan også gøre det via web interfacet på routeren.
>
> Thomas

tak for hjælpen til alle...
jeg havde først lavet konfig via CD'en så det var bare det medleverede
password der skulle bruges...
en sjov lille ting var i øvrigt at udstyret kom d. 14 og jeg satte det til
med det samme og det virkede. Onsdag d. 16 får jeg så et brev om at TDC vil
åbne min forbindelse d. 18......

> -
> gcc: helloworld.c 15 Errors, 31 Warnings

det er godt klaret Thomas...

Rasmus

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 19-05-07 21:29

øhh, hvad betyder det lige ?

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 19-05-07 21:50

Leo Jørgensen wrote:

> øhh, hvad betyder det lige ?

helloworld.c er historisk det første C-program (sproget C) man laver og der
kan skrive "Hello World" på skærmen
gcc er en C compiler og programmets enkelthed taget i betragtning skal man
være "god" for at få 15 fejl og 31 warnings i det...
jeg er ret sikker på at Thomas mener det ironisk...

Rasmus

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 19-05-07 22:02

Thomas S. Iversen skrev:

> Du kan også gøre det via web interfacet på routeren.

Sagtens... så skal man bare lige ind på den, via standard koden, som
tråden handler om :)

Fra : Chano Andersen

Dato : 20-05-07 21:39

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:
> Det er det ikke før du har været inde og konfigurere den, og det mener
> CC rigtigt nok, skal gøres vi en ussel CD.

Hvad er der nu galt med adsl.cybercity.dk og adsl2.cybercity.dk? Dengang
jeg først satte en CC forbindelse op med en cisco skildpadde, var det
først nævnte adresse man skulle en tur forbi for at sætte routeren op,
og det var også den jeg brugte for en 4 måneders tid siden, da jeg igen
gik over til CC.

Jeg har ALDRIG brugt deres CD-Rom.

- Chano Andersen.