Købes Delphi 5 eller nyere
Fra : kjunk@inbox.com

Dato : 15-05-07 22:52

Hej

Jeg er køber til Delphi 5 eller nyere, send mig en mail hvis du ligger
inde med en cd

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 16-05-07 06:24

Har du overvejet Turbo Delphi Explorer?
http://www.codegear.com/downloads/free/turbo

Fra : Konrad

Dato : 17-05-07 04:01

Uffe Kousgaard wrote:
> [...]
>

> <kjunk@inbox.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg er køber til Delphi 5 eller nyere, send mig en mail hvis du ligger

sux.

Download delphi 6 via torrent, er mit råd. Delphi7 og frem kan ikke
anbefales. Ejheller Delphi 2005 osv

Delphi 6 burde være gratis - det er (stadig) verdens bedste windows
udviklingsværktøj

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 17-05-07 09:35

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Download delphi 6 via torrent, er mit råd. Delphi7 og frem kan ikke
> anbefales. Ejheller Delphi 2005 osv

Alle regner D7 for at være bedre end D6 og du er så undtagelsen, der
bekræfter reglen.

D2007 er efterhånden på niveau med D7, da der er gjort meget for at fjerne
fejlene.

> Delphi 6 burde være gratis - det er (stadig) verdens bedste windows
> udviklingsværktøj

D6 Personal er stadig gratis, men så er Turbo Delphi Explorer (=D2006) et
bedre valg.

Fra : Michael Haase

Dato : 17-05-07 11:21

Uffe Kousgaard skrev dette den 17-05-2007 10:35:

> D6 Personal er stadig gratis, men så er Turbo Delphi Explorer (=D2006) et
> bedre valg.

Man bør så også være opmærksom på at man ikke kan få lov til installere
komponenter i Turbo Delphi Explorer.

--
Michael Haase

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 17-05-07 11:47

"Michael Haase" <micvans@netscape.invalid> wrote in message

> Man bør så også være opmærksom på at man ikke kan få lov til installere
> komponenter i Turbo Delphi Explorer.

Til gengæld kan den arbejde med databaser og man må distribuere sine
applikationer på kommercielle vilkår. Der kan D6 Personal ikke være med.
Komponenter kan altid instantieres i kode, hvis man har behov for det.

Fra : kjunk@inbox.com

Dato : 17-05-07 13:05

> Har du overvejet TurboDelphiExplorer?http://www.codegear.com/downloads/free/turbo
Så kan jeg vel ikke installere komponenter, så vidt jeg har forstået?