CC opgraderer igen
Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 08-05-07 21:47

Jeg har lige fået et brev fra CC idag, hvor de til loyale kunder
tilbyder 3 forbindelser til rigtigt gode priser.

5120/768 - 299 kr/md
8032/768 - 329 kr/md
->20mbit/1mbit - 399 kr/md

Og det er ikke solo-forbindelser. Det må da betegnes som et godt tilbud

Fra : Per Hansen

Dato : 08-05-07 23:36

Mikkel Jørgensen <mikkel_post@marj.dk> mentioned this

> [...]
> 8032/768 - 329 kr/md
> ->20mbit/1mbit - 399 kr/md
>
> Og det er ikke solo-forbindelser. Det må da betegnes som et godt tilbud

Om det er Solo eller alm. mærker man alligevel ikke noget til.
Skiftede til Solo et par måneder siden og mærker ikke nogen forskel på
den alm. metode eller Solo'en.
Fik forresten også den nye router igår med posten til 20Mbit'en og kører
allerede med den nye router.
Små 5min roden med kabler, router og install CD'en og det var det.
Det kan man sagtens klare selv uden support.
Det er forresten en Zyxel Prestige 660R-61 man modtager.
--
Per Hansen

Fra : Bufferzz

Dato : 09-05-07 21:13

> Om det er Solo eller alm. mærker man alligevel ikke noget til.
> Skiftede til Solo et par måneder siden og mærker ikke nogen forskel på
> den alm. metode eller Solo'en.

Enig - jeg har endda snakket med support af og til.
Dog var det tekniske spørgsmål så det får man stadig hjælp til :)

> Små 5min roden med kabler, router og install CD'en og det var det.
> Det kan man sagtens klare selv uden support.

Ja med deres nye 'CD-installation' kan ALLE være med.
Intet skal sættets op manuelt i routeren.

> Det er forresten en Zyxel Prestige 660R-61 man modtager.

Tak for info :)

Fra : Anders Mogensen

Dato : 10-05-07 21:13

> [...]
> 8032/768 - 329 kr/md
> ->20mbit/1mbit - 399 kr/md
>
> Og det er ikke solo-forbindelser. Det må da betegnes som et godt tilbud

Jeg har været kunde hos Cybercity i 5 år, og gad altså ikke vente længere.
Bestilte Fullrate for en måned siden, 5120/1024 med telefoni, 299 kr/md. Det
syntes jeg er billigt!