Q. Fullrate - ændre hastighed ?
Fra : Karsten

Dato : 08-05-07 15:06

hej- inspireret af de positive indslag ang.
Fullrate, har jeg også nu bestilt en 10/1 og
sparer ca. en hund + dobbelt hastighed..herligt :)

men hvis jeg nu bliver "speedaholic" og vil ha'
en 20/2 , kan man så bare uden videre maile ind
til support og det så bliver ændret smertefrit?

mvh. Karsten

Fra : ShutEye

Dato : 08-05-07 15:14

> [...]
>
> men hvis jeg nu bliver "speedaholic" og vil ha'
> en 20/2 , kan man så bare uden videre maile ind
> til support og det så bliver ændret smertefrit?

Du mailer ikke engang. Bare log dig på og lav hastigheden om, det sker med
det samme.

Fra : Karsten

Dato : 08-05-07 16:45

"ShutEye" <no@no.no>skrev:

>Du mailer ikke engang. Bare log dig på og lav hastigheden om, det sker med
>det samme.

fino, tak for svar