Forlængerledning
Fra : Jesper Vels

Dato : 28-04-07 20:11

Hej

Jeg fik afvist en hastighed ved CC pga. TDC sagde der var var for
meget støj.

Måler de op mod ens router eller er det en generel måling på tele
nettet? Fandt nemlig ud af en tele forlængerledning som jeg troede var
1-2 meter, ja er ca. 10-20 meter, hvis de måler direkte op mod min
router vil det vel give et forkert billede.

Har kontaktet CC support pr mail, men de er ik så hurtige på
aftrækkeren he, så derfor høre jeg lige her om der er nogle der ved
noget om det.

Mvh
Jesper vels

Fra : Per Hansen

Dato : 29-04-07 00:08

Jesper Vels <jespervels@gmail.com> mentioned this

> [...]
>
> Har kontaktet CC support pr mail, men de er ik så hurtige på
> aftrækkeren he, så derfor høre jeg lige her om der er nogle der ved

TDC ligger nok nærmere inde med generel info om at den er gal med kobberet
der ligger ude i jorden i jeres område, for det er den stadig mange steder
rundt om i landet.

--
Per Hansen