Skærme
Fijala 3554
Skærm på bærbar
Fra : Allan Kristensen

Dato : 25-04-07 19:19

En af ungerne har en toshiba satelite "et eller andet" på skærmen er der nu,
i højre side ca. 3 cm. fra kanten, kommet en violet stribe på 2,5 cm. i
bredde lodret på skærmen, der er garanti på maskinen, men vil lige høre om
nogen ved hvad problemet kan være, og evt. årsagen, da hun ikke altid er
lige god ved sine sager, og jeg gider ikke sende den ind og få en stor
regning bagefter, hvis de mener det er selvforskyldt. håber nogen har et
svar.

Allan K.

Fra : Nederbasse

Dato : 26-04-07 12:20

"Allan Kristensen" <allank@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> regning bagefter, hvis de mener det er selvforskyldt. håber nogen har et

Jeg har haft samme problem med en dialog box der havde 'brændt' sig fast
natten over
jeg fik skærmen rettet med et program fra Nokia der hedder Ntest, med dette
prog. kan skærmen laves hvid og stå sådan en nats tid

Kan du ikke finde programmet kan jeg sende det (580 kb)

Lars

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-05-07 19:34

> [...]
> regning bagefter, hvis de mener det er selvforskyldt. håber nogen har et

Hvis der ikke er nogen synlige mærker efter den er blevet tabt,smidt med
eller på anden måde direkte mishandlet burde det ikke være noget problem at
tage den på garantien.
Evt. kontakt værkstedet opfront hvad de siger til det - nogen er mere
krakilske med hensyn til skifte af paneler end andre.

Nægter de at tage den på garantien kig efter et ny skærm på ebay

/Dennis

Fra : Allan Kristensen

Dato : 06-05-07 15:12

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:463a2afd$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> krakilske med hensyn til skifte af paneler end andre.
>
> Nægter de at tage den på garantien kig efter et ny skærm på ebay

Ok, jeg vil prøve at kontakte forhandleren ang. garanti rep. så,

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-05-07 15:31

> "Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
> meddelelse news:463a2afd$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Ok, jeg vil prøve at kontakte forhandleren ang. garanti rep. så,

Du skal ikke gå til forhandleren - det giver bare et kommunikationsled mere
hvor der kan gå vitale oplysninger tabt.
Kontakt istedet en servicepartner - så snakker du selv direkte med hovedet.
Jeg kan se Servicegruppen er Toshiba servicepartner - prøv at giv et ring på
hovedetnummeret og bed om at tale med en cheftekniker fra værkstedet. Han
burde af alle kunne give dig helt præcist svar med Toshiba.

Laver ikke selv toshiba så aner intet om dem.

/Dennis, ansat ved SG men taler for egen regning og risiko