Spørs ang. Cybercity
Fra : Linde

Dato : 20-04-07 12:44

Hej

Jeg har en makker, der har CC. Han og kæresten har en Zyxel 650R router, og
de brokker sig over at forbindelsen reagerer langsomt...hastigheden har de
dog ikke noget at udsætte på. Er der noget med denne router specifikt, eller
er der andre ting der kan gøre sig gældende? De har 2,5m/512k forbindelse.

Mvh
Linde

Fra : Linde

Dato : 20-04-07 12:45

"Linde" <delinde@gmailfjern.com> skrev i en meddelelse
> Hej
Er der noget med denne router specifikt, eller
> er der andre ting der kan gøre sig gældende? De har 2,5m/512k forbindelse.

Det skal lige siges, at support har målt og pinget på linien, og det er
efter sigende indenfor normalen.

Mvh
Linde

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-04-07 13:06

"Linde" <delinde@gmailfjern.com> crashed Echelon writing

> [...]
> noget med denne router specifikt, eller er der andre ting der kan gøre
> sig gældende? De har 2,5m/512k forbindelse.

Hvad er det som reagerer langsomt og det er ikke deres egen computer?

--
Bjarke Andersen

Fra : Linde

Dato : 20-04-07 13:21

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Linde" <delinde@gmailfjern.com> crashed Echelon writing
>
> Hvad er det som reagerer langsomt og det er ikke deres egen computer?

Det er som om, der går nogle sekunder fra de aktiverer et hyperlink til
siden begynder at hentes, hvis du forstår. Det virker lidt som en
langsommere forbindelse end det egentlig er på grund af dette. Og deres
computer er ikke en af de langsomme.

Mvh
Linde

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-04-07 13:50

> [...]
> siden begynder at hentes, hvis du forstår. Det virker lidt som en
> langsommere forbindelse end det egentlig er på grund af dette. Og deres

Opdagede først nu at det er en 650R du nævner, de havde på et tidspunkt en
fejl vedr DNS opslag som tog længere en forventet, ved ikke om CC/Zyxel
nogensinde fik løst problemet til fulde, men det har været oppe og vende et
par gange for tid tilbage.

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-04-07 13:47

Linde <delinde@gmailfjern.com> skrev 2007-04-20:
> [...]
> er der andre ting der kan gøre sig gældende? De har 2,5m/512k forbindelse.

Prøv at opdatere firmwaren. Hvis du kigger tilbage i gruppen et par år
kan du se der var mange med ddet problem, det blev løst ved en firmware
opgradering.

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder