Ecstasy
Fra : Børge

Dato : 10-04-07 11:07

Hej med jer.

Skulle der være en eller anden her der kender til en hjemmeside om Ecstasy
da jeg har fået forbindelse med en der er i fængsel for at handle med det,
Han bruger det også, Jeg tænker på en HP. Der fortæller mig om hvordan det
virker, miljøet og hvad det koster også videre. Jeg gamle mand kender nemlig
ikke så meget til det.

--
Hej fra Børge
Se hjemmesiden.

Fra : Mette M

Dato : 10-04-07 18:15

Hej Børge.

Der findes et utal af HP'er med info om ecstasy, men du skal nok lige
sortere lidt i dem, for der er også noget værre hø imellem.
Men her et par links du kan lege med:

http://www.mindblow.dk/sider/ecstasy.html

http://www.mindblow.dk/teacher/stoflex/stoflex.html

http://www.netdoktor.dk/Sunderaad/fakta/ecstasy.htm

http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Stoflex/Stoflex.pdf - ikke kun ecstasy,
men en meget god og saglig folder om div. rusmidler.

/Mette

Fra : Børge

Dato : 10-04-07 22:15

Hej Mette