grafisk brugerflade til MySQL
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 15-04-07 09:19

Hej gruppe.

Det jeg søger er en grafisk brugerflade til mysql, på samme måde som
det er kendt fra Access. Findes der ikke et program som kan det samme
som access, hvor man kan tilføje nye tabeller og give dem en vædi
(tal, notat, dato mm) samt at vælge specielle tabeller ud og få
programmet til at generere sql ud fra de valgte kriterier?

Det må meget gerne være freeware, men ikke et krav.

Dette er sikkert ikke første gang dette spørgsmål er stillet, men jeg
har ikke kunne finde noget omkring det.
Evt en url til tidligere svar vil være velkommen.

Chr.
www.cmnielsen.dk
www.shortlink.eu

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-04-07 10:08

Christian Møller Nielsen was thinking very hard :
> [...]
> programmet til at generere sql ud fra de valgte kriterier?

> Det må meget gerne være freeware, men ikke et krav.

Har du kigget på mysql.com ? de har en række administrationsprogrammer
og jeg mener der er mere end et der kan det du vil have. Jeg bruger
selv MySqlAdmin og MySqlQueryBrowser.

"Hot or Not" for fugle: http://fuglemarkedet.dk/galleriet/
Moo point: It´s like a cow´s opinion. It just doesn´t matter. It´s
"moo".
- Joey Tribianni, "The One Where Chandler Doesn´t Like Dogs".