Kort spørgsmål
Fra : Desserten

Dato : 14-04-07 08:53

Er der nogen af jer derude der HAR fået jeres dobbelt op på ADSL, og som IKKE har fastnet
tlf ................ Grunden til jeg spørger er at sidste gang TDC lavede dobbelt op, så
var jeg en af de første der fik, og dengang havde jeg et tlf nr. Nu her 14 dage efter de
startede med at upgrade har ALLE mine bekendte fået deres dobbelt op ( og de har fastnet
tlf alle sammen ) imens jeg sidder her og græder og tænker : Er det fordi jeg KUN har
bærelinie ( basis-linie ) at jeg er sidst i køen ??

Fra : Dopedog

Dato : 14-04-07 12:51

> [...]
> sammen ) imens jeg sidder her og græder og tænker : Er det fordi jeg KUN
> har bærelinie ( basis-linie ) at jeg er sidst i køen ??

Well, sidste gange var jeg en af de første der fik, og den her gang fik jeg
først i sidste uge. Jeg har haft bærelinje hele tiden, så tror det har været
tilfældigt.

Fra : Desserten

Dato : 14-04-07 14:13

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Well, sidste gange var jeg en af de første der fik, og den her gang fik jeg først i
> sidste uge. Jeg har haft bærelinje hele tiden, så tror det har været

Okey, det beroliger mig lidt : nu er jeg da i det mindste hold op med at græde
Takker

Fra : John

Dato : 14-04-07 13:58

Desserten formulerede:
> Er der nogen af jer derude der HAR fået jeres dobbelt op på ADSL
> Er det fordi jeg KUN har bærelinie ( basis-linie ) at jeg er
> sidst i køen ??

Du er da fuld af løgn, det var da et lang spg.

Fra : Desserten

Dato : 14-04-07 14:11

"John" <jl.transport@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Desserten formulerede:
>
> Du er da fuld af løgn, det var da et lang spg.

Spørgsmålet var : har du eller har du ikke ? , og der kan svares ja / nej

Det kan da vist ikke blive kortere og mere simpelt at svare på, men jeg kan se at den
opgave magtede du bare ikke................. det siger vist mere om dig end om mit ?