Fullrate betaling
Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-04-07 06:54

Er det lykkedes nogen at finde en anden måde end kreditkort at betale
for Fullrate? (Det er ikke så genialt, hvis jobbet skal betale).

-A

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 13-04-07 07:56

On 2007-04-13, Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> Er det lykkedes nogen at finde en anden måde end kreditkort at betale
> for Fullrate? (Det er ikke så genialt, hvis jobbet skal betale).

Der er ikke andre måder. (Og det kommer da vist an på arbejdspladsens
størrelse, her er det ihvertfald nemmere at få PDF-fakturaen)

--
Andreas

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 13-04-07 16:42

I demand that Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> may or may not
have written in news:slrnf1uab8.ape.apj@irq.hestdesign.com:
> Der er ikke andre måder. (Og det kommer da vist an på arbejdspladsens
> størrelse, her er det ihvertfald nemmere at få PDF-fakturaen)

Fullrate sender nemlig en mail ud med en flot PDF-faktura. Den burde kunne
indgå direkte i lønningskontorets edb-system! Det gør den ihvertifald
hos mig.

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-04-07 17:00

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> crashed Echelon writing

> Er det lykkedes nogen at finde en anden måde end kreditkort at betale
> for Fullrate? (Det er ikke så genialt, hvis jobbet skal betale).

Desværre Asbjørn, udlæg eller firmakreditkort.

Men du skal jo osse have fiber istedet for Fullrate :)

--
Bjarke Andersen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-04-07 20:30

On 13 Apr 2007 15:59:35 GMT, Bjarke Andersen
<bjarke.andersen@gmail.com> wrote:

> Men du skal jo osse have fiber istedet for Fullrate :)

Ja... Det troede jeg da.

DONG har bare lige fortalt mig, at det bliver 9 måneder *yderligere*
forsinket. (De fortalte mig det først efter at jeg spurgte forleden.
De havde nemlig ellers lovet mig, at jeg ville blive tilsluttet i
marts, og det var også en forsinkelse).

Der kommer til at gå mindst 15 måneder fra jeg indbetalte
tilslutningsgebyret til jeg ser en forbindelse, så jeg har spurgt dem,
hvor meget de selv synes, jeg skal have i renter for de penge, jeg har
lånt dem...

-A

Fra : Nicolai Lang

Dato : 14-04-07 07:51

On Fri, 13 Apr 2007 21:29:31 +0200, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> [...]
>forsinket. (De fortalte mig det først efter at jeg spurgte forleden.
>De havde nemlig ellers lovet mig, at jeg ville blive tilsluttet i

Surt! Men jeg kan så fortælle dig at det kører fint her i Græsted.
Først havde de sagt installation sepmtember-november 2006, men det
udsatte de til inden April. Og den 20. marts var vi på.

> [...]
>tilslutningsgebyret til jeg ser en forbindelse, så jeg har spurgt dem,
>hvor meget de selv synes, jeg skal have i renter for de penge, jeg har

Enig. Eller også skal de omkostningsfrit placere den indvendige
fiberboks hvor du vil have den.

Jeg fik i sin tid besked (E-mail) på at for 3700 ekstra, kunne jeg få
den placeret hvor jeg ville. Jeg kan se i de nye priser, at der er der
pr. meter for gravearbejde. Så jeg har nok sparet 25.000+ fordi jeg
var tidligt ude med at bestille placeringen (under trappen midt i
huset). De skød fiberen ind gennem haven, under vores havemur. Man kan
slet ikke se i græsset de steder de gravede op, eller de steder de
fjernede sten. Flot arbejde.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 14-04-07 22:50

On Sat, 14 Apr 2007 08:51:12 +0200, Nicolai Lang
<nnews0403051902@hjorth.com> wrote:

> Enig. Eller også skal de omkostningsfrit placere den indvendige
> fiberboks hvor du vil have den.

Den har de allerede placeret i mit krydsfelt i kælderen, hvor den
hører til. Jeg lavede selv føringsvejen.

> De skød fiberen ind gennem haven, under vores havemur. Man kan
> slet ikke se i græsset de steder de gravede op, eller de steder de
> fjernede sten. Flot arbejde.

Der ser ud til at være meget stor forskel på kvaliteten af arbejdet,
afhængig af hvilken af deres underleverandører, man bliver udsat for.
Jeg har svært ved at finde noget pænt at sige om både hastigheden og
kvaliteten af det Petri og Haugsted har lavet her i området.

-A