Fullrate i Odense?
Fra : Nej

Dato : 13-04-07 00:58

Hej NG,

Jeg overvejer at skifte til Fullrate i nærmeste fremtid, og vil i den
forbindelse gerne høre fra andre brugere, hvordan de oplever at have
bredbånd hos Fullrate.

Er det sløvt i weekenderne?

Hvordan er ping tiderne?

Hvordan er stabiliteten generel?

MVH

Daniel KJ

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 13-04-07 16:41

I demand that "Nej" <spam@knakkergaard.org> may or may not have written
in news:461ec7a7$0$13996$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
> Jeg overvejer at skifte til Fullrate i nærmeste fremtid, og vil i den
> forbindelse gerne høre fra andre brugere, hvordan de oplever at have
> bredbånd hos Fullrate.

Det fungere fint - og så følger der IP-telefoni med i pakken, som også
fungere ganske fortrinligt. Og så er det rigtig billigt - hvilket også
gør at jeg måske kan leve med lidt nedetid engang imellem - men tag
konen/kæresten/veninden i ed inden du skifter eller der kan komme kaster
på linien, jvnf. min sidste bemærkning!

> Er det sløvt i weekenderne?

Jeg synes ikke jeg oplever forskel f.eks. i weekenden i forhold til
hverdagen.

> Hvordan er ping tiderne?

Jeg er vant til 4-8 ms, f.eks. på CC så jeg blev lidt skuffet når
pingtiderne ligger på 25-28 ms (til servere i Danmark), men det har
måske alligevel ikke den store betydning.

> Hvordan er stabiliteten generel?

Jeg har oplevet en enkelt weekend hvor routeren skulle genstartes for at
forbindelsen til internettet blev reetableret, mens telefoni først kom op
og køre mandag morgen. Vi blev holdt informeret via SMS og deres
hjemmeside, så jeg syntes det var OK - konen var af en lidt anden mening!
Nu håber jeg bare at det fortsætte med at være lige så stabilt som det
havde været i månederne inden og så håbe at hun lever med de få udfald
der sker.

Helt klart en anbefaling fra mig - specielt til de penge!

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-04-07 20:08

> Jeg er vant til 4-8 ms, f.eks. på CC så jeg blev lidt skuffet når
> pingtiderne ligger på 25-28 ms (til servere i Danmark), men det har
> måske alligevel ikke den store betydning.

Det kan løses i de fleste tilfælde. Læs evt.
http://forum.fullrate.dk/showthread.php?t=18 fra din Fullrate linje.

--
Mvh. Jesper

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 15-04-07 21:29

I demand that Jesper Nielsen <jn@nielsenit.invalid> may or may not have
written in news:46227800$0$90265$14726298@news.sunsite.dk:
> Det kan løses i de fleste tilfælde. Læs evt.
> http://forum.fullrate.dk/showthread.php?t=18 fra din Fullrate linje.

Ah en ny tråd i forummet. Nu er jeg ikke den store gamer, så jeg ved
faktisk ikke om det har betydning for mig. Men måske skulle jeg prøve.

Andrew Engels Rump

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-04-07 23:53

> Ah en ny tråd i forummet. Nu er jeg ikke den store gamer, så jeg ved
> faktisk ikke om det har betydning for mig. Men måske skulle jeg prøve.

Jeg er heller ikke gamer, og er endnu ikke stødt ind i et tilfælde, hvor
jeg har haft brug for de lavere pingtider, som en fast profil giver.

--
Mvh. Jesper