Hvad sket der for TDC?
Fra : Zeki

Dato : 10-04-07 04:15

De lovede gratis opgradering fra 1. april, men der er stadig ikke sket en
hujende fis.

Jeg ringede og fik en sørgelig forklarling på at det godt kunne tage noget
tid at få alle på.

Er det ikke bare at trykke på nogle knapper? Jeg mener, de skal jo ikke ud
og grave kabler op eller lignende, vel?

Mvh
Zeki

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-04-07 06:35

On Tue, 10 Apr 2007 05:14:43 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

> Er det ikke bare at trykke på nogle knapper?

Hvor mange kunder, tror du, TDC har? Hvor mange knapper, tror du så,
der skal trykkes på?

Når man tænker på support-byrden (fx forbindelser, der ikke kører
stabilt med den højere hastighed), er det nok heller ikke smart at
lave dem alle på én gang.

-A

Fra : JJ

Dato : 10-04-07 06:46

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> [...]
>
> Når man tænker på support-byrden (fx forbindelser, der ikke kører
> stabilt med den højere hastighed), er det nok heller ikke smart at

Du har ret i det du skriver, men når TDC skriver at d. 1/4 bliver
hastigheden sat op, så forvender man at det sker den 1/4, ellers burde de
havde skrevet i perioden fra d. 1/4 til 1/5 eller hvor lang tid det nu vil
tage for dem.

JJ

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-04-07 07:09

On Tue, 10 Apr 2007 07:45:46 +0200, "JJ" <jj@get.kd> wrote:

> [...]
> havde skrevet i perioden fra d. 1/4 til 1/5 eller hvor lang tid det nu vil

Det jeg svarede på, var teknikken. (Du spurgte, om det ikke bare var
at trykke på et par knapper, og jeg svarede, at det er det ikke). Jeg
er selvfølgelig enig i, at informationen skal være i orden.

Hvad *helt præcist* stod der i den information, ud har fået?

-A

Fra : JJ

Dato : 10-04-07 10:59

"> Det jeg svarede på, var teknikken. (Du spurgte, om det ikke bare var
> at trykke på et par knapper,

Jeg spurte ikke om noget

JJ.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-04-07 11:11

On Tue, 10 Apr 2007 11:58:32 +0200, "JJ" <jj@get.kd> wrote:

> Jeg spurte ikke om noget

Well, OP gjorde.

-A

Fra : Erik Dan

Dato : 10-04-07 11:40

> Hvad *helt præcist* stod der i den information, du har fået?

---------------------------

Så er der dobbelt op på bredbånd

Fra 1. april øger vi hastigheden på din TDC Bredbåndsforbindelse fra
4096/512 Kbit/s til 8064/512 Kbit/s. Det betyder, at du får dobbelt download
hastighed til samme pris.

Jo, den er god nok, det koster dig ikke ekstra. Prisen er den samme som
før - 474 kr. pr. måned. Vi ved godt, at det lyder som en aprilsnar, men det
er det ikke. Det er bare en god nyhed.

Ændringen sker helt automatisk
Du behøver ikke at foretage dig noget. Ønsker du derimod at beholde din
nuværende hastighed, skal du selv give os besked inden den 26. marts 2007.
Klik her og læs mere.

Har du spørgsmål eller vil du høre mere om dine muligheder?
Har du spørgsmål til ovenstående eller vil du gerne høre mere om dine
spændende muligheder med TDC Bredbånd, er du meget velkommen til at ringe
til Kundeservice på 80 80 05 14 eller gå ind på tdc.dk/bredbaand.
Venlig hilsen

TDC Privat

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-04-07 12:10

On Tue, 10 Apr 2007 12:39:50 +0200, "Erik Dan" <aaa@aaa.dk> wrote:

> Fra 1. april øger vi hastigheden på din TDC Bredbåndsforbindelse fra
> 4096/512 Kbit/s til 8064/512 Kbit/s.

Mja, man kunne nok forsøge at argumentere for, at det skulle ske på et
tidspunkt efter 01apr (fordi der står "fra"), men det ville være lidt
søgt.

Givet at de vidste, det ville tage noget tid, burde de selvfølgelig
have skrevet noget i stil med, at opgraderigen ville ske engang i
løbet af måneden.

-A

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-04-07 12:35

Asbjorn Hojmark skrev:

> Mja, man kunne nok forsøge at argumentere for, at det skulle ske på et
> tidspunkt efter 01apr (fordi der står "fra"), men det ville være lidt
> søgt.

Det synes jeg egentlig ikke. Hvis man ser et udsalg med "Priser
for disse fantastiske pc'er fra 2'000 kr.", så ved man godt at de
kan koste meget mere.

Jeg kan gå med til at det i disse tider ville være en god idé at
skrive det tydeligere.

--
Bertel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-04-07 16:15

On Tue, 10 Apr 2007 13:35:17 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

> Det synes jeg egentlig ikke. Hvis man ser et udsalg med "Priser
> for disse fantastiske pc'er fra 2'000 kr.", så ved man godt at de
> kan koste meget mere.

Det kan også forstås som "Fra den 1. har du bedre hastighed", og så er
det jo på dagen. De kunne jo have skrevet 'I løbet af april får du
bedre hastighed', hvis det var det de mente.

-A

Fra : Zeki

Dato : 10-04-07 14:04

> Hvad *helt præcist* stod der i den information, ud har fået?

"Nu får du højere hastighed på dit medarbejderbredbånd - uden at du skal
betale ekstra for dit abonnement. Den 1. april skruer vi automatisk din
hastighed i vejret."

http://tdc.dk/publish.php?id=10037

Mvh
Zeki

Fra : Renè

Dato : 10-04-07 14:46

"JJ" <jj@get.kd> wrote in message

> [...]
> havde skrevet i perioden fra d. 1/4 til 1/5 eller hvor lang tid det nu vil

Det er hvis ikke noget der kræver en større kædestrammer eksamen for at
regne ud at alle ikke kan blive opgraderet på
engang.<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<hvorfor ringer i ikke til tdc det
ændrer da ikke noget a skrive alt jeres ævl herinde. ;)

Fra : Zeki

Dato : 10-04-07 15:29

"Renè" <basse@c.dk> skrev i en meddelelse
> Det er hvis ikke noget der kræver en større kædestrammer eksamen for at
> regne ud at alle ikke kan blive opgraderet på engang.

Tilsyneladende ikke hos TDC. Hos Cybercity er der generelt ingen problemer
når de hæver hastigheden for kunderne.

Måske er deres database bare mere fleksibelt indrettet? Eller opdaterer
automatisk?

Det virker i hvert fald til at opgradering af kunders linier er en opgave
der er en alt for stor mundfuld for TDC, når det gælder alle samtidig.

> ændrer da ikke noget a skrive alt jeres ævl herinde. ;)

Og hvorfor gør du dig ikke selv den tjeneste at læse første indlæg hvor der
bl.a står noget med "Jeg ringede og..."?

Desuden er det rart med erfaringsudveksling.

Mvh
Zeki

Fra : Hans

Dato : 11-04-07 17:22

Zeki wrote:
> "Renè" <basse@c.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tilsyneladende ikke hos TDC. Hos Cybercity er der generelt ingen
> problemer når de hæver hastigheden for kunderne.

Nå ikke? Host host... Du har da vist ikke fulgt med i deres interne grupper
når det sker.

Hans

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-04-07 17:57

On Tue, 10 Apr 2007 16:28:42 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

> Hos Cybercity er der generelt ingen problemer når de hæver hastigheden
> for kunderne.

Der tager du fuldstændig fejl. Der plejer at være en helvedes larm med
folk der brokker sig over, at det ta'r for lang tid, at priserne ikke
er i orden, at naboen blev opgraderet før etc etc. Det sker bare i de
interne grupper.

-A

Fra : Hauge

Dato : 11-04-07 18:00

Asbjorn Hojmark wrote:
> ... at naboen blev opgraderet før etc etc.

Hmm, det minder mig om børnehaven, du ved, der hvor man er når man er mellem
2 og 5 år gammel..

/Hauge

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-04-07 18:07

On Wed, 11 Apr 2007 18:59:33 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

> Hmm, det minder mig om børnehaven, du ved, der hvor man er når man er
> mellem 2 og 5 år gammel..

Ja, det er også sådan ca. det indtryk jeg får hver gang... Men når det
er sagt, kunne CC nu også gøre det bedre med information til brugerne
og oplære deres kunderservice i bedre at håndtere det.

-A

Fra : Rado

Dato : 10-04-07 08:59

On Tue, 10 Apr 2007 07:35:24 +0200, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Når man tænker på support-byrden (fx forbindelser, der ikke kører
>stabilt med den højere hastighed), er det nok heller ikke smart at
>lave dem alle på én gang.

Det kan jeg kun tilslutte mig. Jeg bestilte en opgradering fra 4 til
10 Mbit d. 28, fik så brev om at den ville blive lavet d. 3 april. Da
opgraderingen blev foretaget ske gik min linie død og har været det
lige siden. De har lovet at de vil kigge på det imorgen, så jeg
krydser fingre og håber.

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Zeki

Dato : 10-04-07 14:02

> [...]

> Når man tænker på support-byrden (fx forbindelser, der ikke kører
> stabilt med den højere hastighed), er det nok heller ikke smart at

Kan du så forklare mig følgende: Hvordan kan det være at ham teknikeren fra
TDC jeg snakkede med ikke bare sagde "et øjeblik" hvorefter han opgraderede
min forbindelse med et par museklik som de forrige gange jeg har ringet?

Der er i hvert fald helt klart tale om en serviceforringelse. Hvis TDC ikke
kan holde hvad de lover, så skal de ikke love noget. Der står jo ikke at de
vil "opgradere FRA den 1. april og frem." Der står direkte at "den 1.april
har du opgraderet din forbindelse."

Men det er tilsyneladende en ret sølle database de kører med inde hos TDC,
siden systemet skal bruge flere uger på at gendkende de brugere der skal
have opgraderet deres forbindelser.

Mvh
Zeki

Fra : Frank Damgaard

Dato : 10-04-07 14:31

Zeki skrev:

> Men det er tilsyneladende en ret sølle database de kører med inde hos TDC,
> siden systemet skal bruge flere uger på at gendkende de brugere der skal
> have opgraderet deres forbindelser.

Jeg kender også en vej hvor nye kunder ikke kan aktivere internet, da TDC kabel
har forkortet og stavet vejen helt forkert når man skal bruge aktiverings-siden.
Sjovt nok er regninger og post fra TDC kabel med korrekt vejnavn.
Så deres database er bestemt ikke perfekt.

Fra : @ndersen

Dato : 10-04-07 16:40

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i meddelelsen
> De lovede gratis opgradering fra 1. april, men der er stadig ikke sket en
> hujende fis.

Jeg vil anbefale, at du væbner dig med tålmodighed. Sidste gang TDC
fordoblede hastigheden, blev min hastighed først fordoblet ca. 2 måneder og
mindst 20 telefonopringninger efter den lovede dato.

Mvh
@ndersen

Fra : Hauge

Dato : 10-04-07 16:49

Hejsa
@ndersen wrote:
> Jeg vil anbefale, at du væbner dig med tålmodighed. Sidste gang TDC
> fordoblede hastigheden, blev min hastighed først fordoblet ca. 2
> måneder og mindst 20 telefonopringninger efter den lovede dato.

Man kunne, selvom det måske burde have stået mere klart, læse den her side:

http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_bb_priser

Citat:
----
TDC har pr. 1. april 2007 ændret priser og hastigheder for TDC Bredbånd. Har
du TDC Bredbånd i dag, skal du være opmærksom på, at der kan gå lidt tid før
alle hastigheder er opgraderet.
----

Mvh Hauge

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 10-04-07 17:41

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev:

> [...]
> Bredbånd. Har du TDC Bredbånd i dag, skal du være opmærksom på, at
> der kan gå lidt tid før alle hastigheder er opgraderet.

Ja og det er noget værre rod for det betyder, at de nuværende kunder
betaler for meget for deres forbindelse.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Hauge

Dato : 10-04-07 17:52

Hejsa
Morten Bjergstrøm wrote:
> Ja og det er noget værre rod for det betyder, at de nuværende kunder
> betaler for meget for deres forbindelse.

Det er da selvfølgelig rigtigt nok, men nu behøver folk i hvert fald ikke
hyle over at opgraderingen ikke er sket endnu..

Mvh Hauge

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 10-04-07 17:56

> Det er da selvfølgelig rigtigt nok, men nu behøver folk i hvert
> fald ikke hyle over at opgraderingen ikke er sket endnu..

Både og. Dybest set burde opgraderingen være sket senest 1. april men
ja TDC har også oplyst om at opgraderingen kunne tage noget tid, men
det problem kunne være løst ved at have påbegyndt opgraderingerne
tidligere i marts måned end det åbenbart har været tilfældet.
Alternativt må TDC jo kompensere på den kommende regning.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : @ndersen

Dato : 11-04-07 05:29

"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i meddelelsen
> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev:

> Alternativt må TDC jo kompensere på den kommende regning.

Det gjorde de rent faktisk i mit tilfælde sidste gang de fordoblede
hastigheden. Men om det skyldtes alle mine henvendelser skal jeg lade være
usagt.

Mvh
@ndersen

Fra : Bob Bobsen

Dato : 11-04-07 21:08

Alternativt må TDC jo kompensere på den kommende regning.

So this means that I should call TDC and demand the 'lower' price for
that month they did not 'upgrade' my line?

Fra : Jens

Dato : 13-04-07 11:34

Hvorfor hyler I

TDC har udmelt hvornår opgraderinger er færdig

http://privat.tdc.dk/publish.php?id=10703

Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd. Bemærk
at der går lidt tid før alle er opgraderet. Vi satser på at alle er
opgraderet pr. 1 maj 2007. Har du både fastnet og bredbånd hos TDC, får du
40 kr. i samlerabat hver måned. De viste månedspriser er inkl. samlerabat.

MVH Jens

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 13-04-07 19:34

"Jens" <edderkoppen@lite.dk> skrev:

> [...]
>
> http://privat.tdc.dk/publish.php?id=10703
>
> Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC

Bemærk datoen!
Vilkårene er ændret fra og med den 1. april. Hvis hastigheden ikke er
opgraderet pr. 1. april skal der i sagens natur kompenseres på
regningen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Mikkel U.

Dato : 13-04-07 20:43

Morten Bjergstrøm wrote:

> Bemærk datoen!
> Vilkårene er ændret fra og med den 1. april. Hvis hastigheden ikke er
> opgraderet pr. 1. april skal der i sagens natur kompenseres på
> regningen.

De skriver jo følgende :

"Bemærk at der går lidt tid før alle er opgraderet. Vi satser på at alle
er opgraderet pr. 1 maj 2007. Har du både fastnet og bredbånd hos TDC,
får du 40 kr. i samlerabat hver måned."

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 16-04-07 18:09

"Mikkel U." <mikkelu@gmail.com> skrev:

> [...]
> at alle er opgraderet pr. 1 maj 2007. Har du både fastnet og
> bredbånd hos TDC, får du 40 kr. i samlerabat hver måned."

Det er ikke specielt væsentligt. Frem til opgraderingen kan kunderne
ikke forpligtes til at betale for en hastighed de ikke får leveret. Den
er lige til højrebenet.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-04-07 19:28

Morten Bjergstrøm skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Det er ikke specielt væsentligt. Frem til opgraderingen kan
> kunderne ikke forpligtes til at betale for en hastighed de
> ikke får leveret. Den er lige til højrebenet.

Gør du da det ?

Hvis du f.x. før 1/4 har haft x mbit til 100 kr
Pr 1/4 er priserne ændret til 80 kr for x mbit og 100 kr for 2x
mbit

Så har du gammel hastighed x mbit fra 1-14 april til 80 kr altså
nedsat pris
Fra 15/4 bliver du opdateret til 2x mbit til 100 kr

Jan

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 18-04-07 18:06

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev:

> Gør du da det ?
>
> Hvis du f.x. før 1/4 har haft x mbit til 100 kr
> Pr 1/4 er priserne ændret til 80 kr for x mbit og 100 kr for 2x
> mbit

Ja sådan burde det være, men sådan ser det ikke ud på den netop
udsendte regning.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-04-07 18:50

Zeki skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg ringede og fik en sørgelig forklarling på at det godt
> kunne tage noget tid at få alle på.

Jeg fik i dag den 11/4.....

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : @ndersen

Dato : 12-04-07 06:23

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg fik i dag den 11/4.....

Og jeg fik fordoblet hastigheden i dag den 12 april

Mvh
@ndersen

Fra : Jake

Dato : 12-04-07 12:07

> Og jeg fik fordoblet hastigheden i dag den 12 april

samme her..... men SNR er faldet gevaldigt...Normalt ligger den på over
20dB, men nu
kravler den rundt omkring 6dB...

Fra : @ndersen

Dato : 12-04-07 13:51

"Jake" <Jake@invalid.com> skrev i meddelelsen

> samme her..... men SNR er faldet gevaldigt...Normalt ligger den på over
> 20dB, men nu
> kravler den rundt omkring 6dB...

Må indrømme, at så meget er jeg ikke inde i sagerne... hvad er SNR, hvilken
betydning har det og hvor/hvordan måler man det?

Mvh
@ndersen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 12-04-07 14:15

> Må indrømme, at så meget er jeg ikke inde i sagerne... hvad er SNR, hvilken
> betydning har det og hvor/hvordan måler man det?

Signal to Noise Ratio. Altså forholdet mellem støj og signal. Jo
lavere db, jo bedre signal sådan lidt populært sagt. Og da det er i dB
er skalaen ikke lineær men logaritmisk.

Informationen finder man i det meste ADSL udstyr hvis man ved hvor man
skal lede (og kan få det at vide). Her fra en lidt ældre cisco 677

cbos>show interface wan0
wan0 ADSL Physical Port
Line Trained
Data rate 9504 Kbps down; 896 Kbps up
Line capacity 9888 Kbps down; 992 Kbps up
SNR Margin 9 dB; previous 9 dB
Attenuation 17.5 dB; previous 17.5 dB

Thomas
--
Mac OS X. Because making Unix user-friendly is easier than debugging Windows.

Fra : Jake

Dato : 12-04-07 15:05

> Signal to Noise Ratio. Altså forholdet mellem støj og signal. Jo
> lavere db, jo bedre signal sådan lidt populært sagt. Og da det er i dB
> er skalaen ikke lineær men logaritmisk.

Du mener vel: Jo højere dB desto bedre signal

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 12-04-07 15:16

Jake <Jake@invalid.com> skrev 2007-04-12:

> Du mener vel: Jo hjere dB desto bedre signal

Sigh. Ja jeg gør. Godt der er nogle der er vågne.

THomas
--
Hey! It compiles! Ship it!

Fra : Jake

Dato : 12-04-07 15:17

> Må indrømme, at så meget er jeg ikke inde i sagerne... hvad er SNR,
> hvilken betydning har det og hvor/hvordan måler man det?

SNR (Signal-To-Noise Ratio) er et logaritmisk mål for signal ift. støj.
Signalet er
det der bærer de data du henter/sender.

Jo højere SNR er, desto større sandsynlighed er der for at der ikke skal
re-transmitteres
og at der ikke opstår fejl ifm. dekodning af data.

Nogle routere (hvis ikke alle?) har indbygget diagnostik som du har adgang
til via
routerens web-interface.

Alternativt kan du downloade DMT tool hvis du har adsl udstyr som er
supporteret af DMT.

http://dmt.mhilfe.de/

Fra : Dopedog

Dato : 12-04-07 18:50

> Og jeg fik fordoblet hastigheden i dag den 12 april

Samme her. Fordoblingen skete ret udramatisk. Sad og surfede og pludselig
var jeg bare blevet opgraderet. Oh well

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-04-07 23:11

Dopedog skrev følgende i et indlæg på Usenet:

> Samme her. Fordoblingen skete ret udramatisk. Sad og surfede
> og pludselig var jeg bare blevet opgraderet. Oh well

Sådan var det også her den 11/4

Den 12/4 var forbindelsen helt død ;-(

Og kundeservice mente først at der kunne komme en tekniker onsdag
i næste uge og kigge på det på centralen,,,,,

Men her til aften den 12/4 kl 23 kører det igen

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 12-04-07 18:23

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote:

>Jeg fik i dag den 11/4.....

Jeg har fået et brev om, at jeg får 60 kr rabet pr. måned. Mon jeg så
ikke får sat hastigheden op ?

PS. Jeg har ikke bedt om uændret hastighed.

mvh

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : Bob Bobsen

Dato : 12-04-07 22:27

They say no news is good news....
Don't belive them....
13/4 and still waiting for the upgrade in Østerbro :(

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-04-07 23:13

Soren Hedeby Sorensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har fået et brev om, at jeg får 60 kr rabet pr. måned. Mon
> jeg så ikke får sat hastigheden op ?
> PS. Jeg har ikke bedt om uændret hastighed.

Det kan være, at din linie ikke kan klare mere end du har nu - så
får du billigere pris i stedet.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 13-04-07 15:51

>Det kan være, at din linie ikke kan klare mere end du har nu - så
>får du billigere pris i stedet.

Ja, det tænkte jeg også - men alligevel max 2056/512 i Viborg by, det
synes jeg lyder mærkeligt.

Jeg skriver lige til TDC.

Fra : Bob Bobsen

Dato : 14-04-07 10:11

Finally! But my friend two streets over (and 30 meters from the
central) is still waiting....
I REALLY enjoy the extra speed, that and an easynews account I may
never leave the apartment again :)

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 13-04-07 19:35

Bob Bobsen <noneedtoknow@yahoo.com> skrev:

> They say no news is good news....
> Don't belive them....
> 13/4 and still waiting for the upgrade in Østerbro :(

Ja København er vist de sidste der bliver opgraderet, men det er jo
såmænd også bare en af de største hvis ikke den største gruppe af
kunder.

--
Morten http://miljokemi.dk