Fullrate: 50% pakke tab LOOPBACK ON?
Fra : Michael

Dato : 09-04-07 10:25

Jeg har i en tidligere tråd spurgt om andre havde lange svartider søndag.

Jeg tænkte det kunne skyldes stor belastning (mange brugere) på Fullrates
net, men problemet forsætter her mandag formiddag kl. 11.

Jeg har som et forsøg sat LOOPBACK ON på min router og pinget til egen WAN
adresse.

Jeg noget overrasket over, at der også er 50% pakketab.

Hvordan kan dette lade sig gøre. Løber min PING ind over centralen før den
kommer tilbage?

.. . . . .

C:\Documents and Settings\admin>ping 90.184.22.212

Pinging 90.184.22.212 with 32 bytes of data:

Request timed out.
Reply from 90.184.22.212: bytes=32 time=2ms TTL=253
Request timed out.
Reply from 90.184.22.212: bytes=32 time=2ms TTL=253

Ping statistics for 90.184.22.212:
Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 2ms, Maximum = 2ms, Average = 2ms

.. . . .

Med venlig hilsen

Michael.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-04-07 11:40

On Mon, 9 Apr 2007 11:25:23 +0200, "Michael" <email@hotmail.com>
wrote:

> Jeg har i en tidligere tråd spurgt om andre havde lange svartider søndag.

De problemer, du oplever, håndteres bedst af Fullrates support.

-A