FULLRATE meget LANGSOM søndag?
Fra : Michael

Dato : 08-04-07 22:18

Jeg bor på Frederiksberg og hænger på centralen i Borups Allé.

I dag søndag har min forbindelse været MEGET langsom.

Er der andre som oplever problemer?

En ping til Fullrate's DNS Server giver 50% tab:

- - - - - - - - -

C:\Documents and Settings\admin>ping 89.150.129.4

Pinging 89.150.129.4 with 32 bytes of data:

Request timed out.
Reply from 89.150.129.4: bytes=32 time=29ms TTL=61
Request timed out.
Reply from 89.150.129.4: bytes=32 time=21ms TTL=61

Ping statistics for 89.150.129.4:
Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 21ms, Maximum = 29ms, Average = 25ms

Hilsner fra

Michael.

Fra : Brian K

Dato : 09-04-07 01:42

"Michael" <email@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg bor på Frederiksberg og hænger på centralen i Borups Allé.
>
> I dag søndag har min forbindelse været MEGET langsom.
>
> Er der andre som oplever problemer?
>

> En ping til Fullrate's DNS Server giver 50% tab:

Jeg har haft problemet hht til at spille battlefield 2142 - min ping har
siden ca kl. 17.00 været over 700 - normalt er den mellem 30 - 50.

Sjovt at det altid er om søndagen at Fullrate har problemer.

Ps. Jeg er stadig meget tilfreds med Fullrate

/brian

Fra : Peter Fischer

Dato : 09-04-07 09:06

Brian K skrev:

> [...]
> siden ca kl. 17.00 været over 700 - normalt er den mellem 30 - 50.
>
> Sjovt at det altid er om søndagen at Fullrate har problemer.

Det er nok fordi alle benytter båndbredden om søndagen?

m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 09-04-07 11:25

> Det er nok fordi alle benytter båndbredden om søndagen?

Eller der ikke er nogle til at holde øje med systemerne (sparet væk)?

Thomas
--
If you put a million monkeys at a million keyboards, one of them will
eventually write a Java program. The rest of them will write Perl

Fra : Peter Fischer

Dato : 09-04-07 12:56

Thomas S. Iversen skrev:

> Eller der ikke er nogle til at holde øje med systemerne (sparet væk)?

Eller en vovet combo?

m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 09-04-07 13:22

Peter Fischer <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev 2007-04-09:

> Eller en vovet combo?

Ja, men sikkert en god business case at sælge til managment

Thomas
--
Hey! It compiles! Ship it!

Fra : Frank Damgaard

Dato : 09-04-07 11:27

Michael skrev:
> Jeg bor på Frederiksberg og hænger på centralen i Borups Allé.
>
> I dag søndag har min forbindelse været MEGET langsom.
>
> Er der andre som oplever problemer?
>

> En ping til Fullrate's DNS Server giver 50% tab:

Enten fullrates DNS server eller din forbindelse/central?

jeg kører smokeping på min hjemmeserver og normalt er der ikke store udfald
der kan dog opleves udfald/længere ping tider i korte perioder
I nogle tilfælde kun til udenlandske servere, andre gange øjensynlig min
forbindelse.

(sidst i morges ca. 9:20-9.25 med ping tider til tyskland på > 200ms)
Søndag ser det ikke ud til at have været problemer, undtagen lidt
længere pingtider omkring 17:15

PS. jeg er ikke på samme central , men Ballerup.
Jeg kan dog kun få 2M/1M da ledningerne i kvarteret ikke er bedre
kombineret med afstand til central.

Måske din forbindelseshastighed er lidt for høj i forhold til
ledningskvalitet/afstand?