TDC Bredbånd Professionel - nixen bixen me~
Fra : Anita Roddick

Dato : 08-04-07 21:45

Nu har dobbelt-op stået på i en måneds tid nu for alm. private bredbånds
kunder hos TDC.
Men stadig ikke et ord om ADSL Pro.

Har der slet ikke være nogle udmeldinger fra TDC om dette?
http://erhverv.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_e_int_bp_ads kan jeg ikke se
noget nyt under solen.

Det er jo lige pt. nærmest 2x dyrere at være erhverskunde hos TDC, end at
være privat kunde.
Kan ikke se, hvad vi skal betale så meget mere for.

Fra : Hauge

Dato : 08-04-07 22:28

Anita Roddick wrote:
> Kan ikke se, hvad vi skal betale så meget mere for.

Tjaeh, hvad er grunden til at du så ikke har valgt et privat-produkt, når
det nu er det samme, som du i hvert fald skriver?

/Hauge

Fra : Anita Roddick

Dato : 09-04-07 02:23

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Tjaeh, hvad er grunden til at du så ikke har valgt et privat-produkt, når
> det nu er det samme, som du i hvert fald skriver?

Hva', er du fuldstændig blank, eller vil du bare gerne pisse på andre folk,
fordi du ikke kan komme af mine dine aggressioner for dine smålige, halv
kedelige hverdags problemer?

Fra : JJ

Dato : 09-04-07 07:03

"Anita Roddick" <no@spam.plz> wrote in message

> Hva', er du fuldstændig blank, eller vil du bare gerne pisse på andre
> folk, fordi du ikke kan komme af mine dine aggressioner for dine smålige,
> halv kedelige hverdags problemer?

Kan vi lige få en ordentlig tone, Hauge stiller dig et simpelt spørgsmål og
straks sviner du ham til.

JJ

Fra : Anita Roddick

Dato : 10-04-07 00:14

"JJ" <jj@get.kd> wrote:

> Kan vi lige få en ordentlig tone, Hauge stiller dig et simpelt spørgsmål
> og straks sviner du ham til.

Jeg gider ikke finde mig i den slags spydigheder fra hans typer mere.
Og det var IKKE et 'simpelt spørgsmål' fra hans side. Det var dumsmart,
arrogant og aldeles ukorrekt.

Fra : Hauge

Dato : 10-04-07 04:30

Anita Roddick wrote:
> Jeg gider ikke finde mig i den slags spydigheder fra hans typer mere.

Så skrid et andet sted hen, for jeg finder mig heller ikke i dumsmarte
bemærkninger fra forkælede kællinger.

> Og det var IKKE et 'simpelt spørgsmål' fra hans side. Det var
> dumsmart, arrogant og aldeles ukorrekt.

Hvad kender du til det? Men ok, kan man forvente andet af et hunkøn.

/Hauge

Fra : Hauge

Dato : 09-04-07 08:44

Anita Roddick wrote:
> Hva', er du fuldstændig blank,

Tjaeh, hvad skal man sige..
Gå du nu i seng igen, du trænger vist til at slappe lidt af.

/Hauge

Fra : Poul Christensen

Dato : 09-04-07 08:26

> Hva', er du fuldstændig blank, eller vil du bare gerne pisse på andre
> folk, fordi du ikke kan komme af mine dine aggressioner for dine
> smålige, halv kedelige hverdags problemer?

find lige en anstændig tone

mvh poul christensen

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 09-04-07 12:22

"Anita Roddick" <no@spam.plz> writes:

>Nu har dobbelt-op stået på i en måneds tid nu for alm. private bredbånds
>kunder hos TDC.
>Men stadig ikke et ord om ADSL Pro.

Bredbånd Professionel har altid været nogle måneder "bagud". Det
er primært fordi fokus ikke er på højeste hastighed med produktet.
Det handler om bedre service og om at kunne samle mange kontrakter
i store aftaler.

Sidst, der blev opgraderet på hastigheder, gik de private fra 2
til 4 Mbps, mens Pro gik fra 2 til 3.

>Det er jo lige pt. nærmest 2x dyrere at være erhverskunde hos TDC, end at
>være privat kunde.
>Kan ikke se, hvad vi skal betale så meget mere for.

Erhvervs-service og samling af kontrakter. Der kan formentlig også
opnås væsentligt større mængderabatter på BB Prof end på private.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Anita Roddick

Dato : 10-04-07 00:18

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote in message

> [...]
>
> Erhvervs-service og samling af kontrakter. Der kan formentlig også
> opnås væsentligt større mængderabatter på BB Prof end på private.

Kunne tyde på, at TDC måske helst ser, at de mindre virksomheder skifter til
alm./privat bredbånd.
Måske er der mindre administrative omkostninger ved at lægge alle private og
mindre virksomheder sammen i én klynge.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-04-07 12:48

On Sun, 8 Apr 2007 22:45:27 +0200, "Anita Roddick" <no@spam.plz>
wrote:

> Det er jo lige pt. nærmest 2x dyrere at være erhverskunde hos TDC,
> end at være privat kunde. Kan ikke se, hvad vi skal betale så meget
> mere for.

Mjo, men man kan sige, at det er endnu billigere at være kunde hos fx
Fullrate...

Man kunne vende det om og spørge, hvorfor du oprindelige har valgt TDC
Bredbånd Professionel, og om de grunde stadig er gældende? Hvis ikke,
jamen så skift dog.

-A

Fra : Anita Roddick

Dato : 10-04-07 00:25

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> Mjo, men man kan sige, at det er endnu billigere at være kunde hos fx
> Fullrate...

Kan ikke få Fullrate her. :)

> Man kunne vende det om og spørge, hvorfor du oprindelige har valgt TDC
> Bredbånd Professionel, og om de grunde stadig er gældende?

Kun CC og TDC kunne levere på det tidspunkt, vi fik ADSL her.
CC kunne 'kun' levere 2mbit, mens TDC kunne levere 4mbit (hvis det altså var
Pro@ccess vel at mærke).
Og så var der også noget med, at TDC skal reparere linjen indenfor kortere
tid, end hvis det er med alm. privat ADSL.
Dog skal det siges, at den har stort set ikke har været nede. Og som jeg
fornemmer, så er down-time heller ikke er stort problem hos TDC Privat
kunder.

> Hvis ikke,> jamen så skift dog.

Flytter fra addressen her om mindre tid, end de 6 måneders bindings tid, man
påtager sig, når man skifter fra erhverv til privat.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-04-07 18:09

> Og så var der også noget med, at TDC skal reparere linjen indenfor kortere
> tid, end hvis det er med alm. privat ADSL.

Det kan også købes som ekstraservice til en Privat ADSL.
http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_sa

--
Mvh. Jesper

Fra : Anita Roddick

Dato : 11-04-07 00:43

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.invalid> wrote

> Det kan også købes som ekstraservice til en Privat ADSL.
> http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_sa

Det er da værd at overveje, tak.
Alt i alt stadig billigere end ADSL Erhverv.

Fra : Martin Arendten

Dato : 11-04-07 19:27

On 2007-04-10, Anita Roddick <no@spam.plz> wrote:
> "Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.invalid> wrote

> Det er da værd at overveje, tak.
> Alt i alt stadig billigere end ADSL Erhverv.

Men på en erhvervslinie er der ikke nogen blokerede porte..
I hvert fald ikke på min.

/Martin
--
Martin Arendtsen

Fra : Hauge

Dato : 11-04-07 19:31

Martin Arendten wrote:
> Men på en erhvervslinie er der ikke nogen blokerede porte..
> I hvert fald ikke på min.

Heller ikke på min private.

/Hauge