Fullrate - burde jeg skifte?
Fra : Nicolai

Dato : 04-04-07 14:12

Giver lige nu 599,- hos TDC for 20Mbit - som reelt kun giver mig 12Mbit
download.

Så hellere betale 399,- og samtidig have telefon?

Nogen med erfaring med dem?

Fra : Peter T.

Dato : 04-04-07 14:28

Nicolai udviste en rettidig omhu og skrev:

> Så hellere betale 399,- og samtidig have telefon?
>
> Nogen med erfaring med dem?

Mine erfaringer er fine og telefonien fungerer upåklageligt. Forleden
postede jeg et indlæg vedr. et enkelt 5-minutters disconnect hver morgen,
som havde stået på i et stykke tid. Men det problem er tilsyneladende løst
nu.

--
Australien er et kæmpe mediestunt!!
Det kontinent er en løgn ligesom månelandingerne!!!

Fra : JMN

Dato : 04-04-07 18:27

Hej Nicolai

Har haft Fullrate i ca. 2 mdr. og syntes det fungerer ganske glimrende.
Måske det er afhængigt af hvilken central på er koblet på, men hos mig kører
alt fint.

Bestilte oprindeligt en 20 mbit, det kunne dog ikke leveres efterfølgende da
jeg var fra langt fra centralen.
Efter lidt snak er jeg endt op med en 15 mbit selvom de ikke egentligt
sælger den hastighed. Prisen er også reguleret.

vh.
Jørgen

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 04-04-07 22:20

"Nicolai" wrote:
> Giver lige nu 599,- hos TDC for 20Mbit - som reelt kun giver mig 12Mbit
> download.
>
> Så hellere betale 399,- og samtidig have telefon?
>
> Nogen med erfaring med dem?

Jeg har været kunde i 9 måneder, og har modtaget kompetent support og
glimrende kundeservice både over telefon og e-mail. Jeg er dog ikke specielt
begejstret for deres router (den samme som CC bruger), men det fik jeg løst
ved at bestille 1 offentlig IP (via e-mail som de reagerede på 15 minutter
efter de åbnede igen) og så bruge min egen router bag deres (som så fungerer
som bridge). I august sidste år havde de lidt småproblemer med stabilitet og
genstart af routere, men siden har det kørt rimelig smertefrit.

Som jeg oplever det er de førende på pris og kundesupport, mens stabiliteten
måske kunne være bedre (eller det er den faktisk blevet nu, og jeg er typen
der bliver desperat hvis jeg er offline i mere end 10 minutter).

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Brian K

Dato : 09-04-07 11:09

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@SLETmailme.dk> skrev i en meddelelse
> "Nicolai" wrote:
>Jeg er dog ikke specielt begejstret for deres router (den samme som CC
>bruger), men det fik jeg løst ved at bestille 1 offentlig IP (via e-mail
>som de reagerede på 15 minutter

Hej

hvad løste det a tdu bestilte 1 offentlig Ip - hvad var problemet?

/brian

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 09-04-07 14:41

Brian K skrev:
> hvad løste det a tdu bestilte 1 offentlig Ip - hvad var problemet?

Jeg havde problemer med min egen IP-telefoni router. Den kan ikke så godt
lide at sidde bag NAT, og eftersom QOS kun virker hvis klienterne sidder bag
IP-telefoni-routeren (og dobbelt NAT er noget skidt), så var det praktisk
med 1 offentlig IP.

mvh
Jeppe Seidelin Dam