Støj på linjen - hvad er kravene?
Fra : Per JM Olsen

Dato : 03-04-07 22:22

Hej

Jeg har i dag cc 2048/128 ved cc, kan desvære ikke få mere end 2048 ved cc
da jeg sidder på en tdc central.

Men jeg kom til at tænke på om jeg selv kan måle hvad min linje kan trække,
jeg har taget nedenstående målinger fra mit zyxel 2602

downstream noise margin:
noise margin downstream: 31 db
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 26 db

upstream noise margin:
noise margin upstream: 25 db
output power downstream: 19 db
attenuation upstream: 12 db

Er ovenstående værdier "gode" eller "dårlige"

--
Med Venlig Hilsen
Per JM Olsen

Mailto:Perjmolsen@gmail.com

Blomstermarken 2
DK-9530 Støvring
Phone:96 86 66 94
Mobile: 61 60 21 05

Fra : Frank Lyngaae

Dato : 04-04-07 16:36

"Per JM Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har i dag cc 2048/128 ved cc, kan desvære ikke få mere end 2048 ved cc
> da jeg sidder på en tdc central.

Hej Per

Jeg sidder også på en tdc central, jeg har da fået CC Solo 8/0,512.
Så jo det kan godt lade sig gøre.

--
Venlig Hilsen

Frank Lyngaae

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-04-07 17:36

Frank Lyngaae skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg sidder også på en tdc central, jeg har da fået CC Solo
> 8/0,512. Så jo det kan godt lade sig gøre.

Alle centraler er vel Tdc - men det er ikke alle CC har eget
udstyr på ?

Ps - xpost mellem interne CC grupper og ikke-CC grupper er ikke
så smart - da man så får fejl, når man svarer fra en
ikke-CC-opkobling.....

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard