TDC hastighed X 2... også for erhverv?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 02-04-07 19:56

Hej.

Gælder opgraderingen også for erhverv, eller er det kun private der får
glæde af det? Jeg er ikke erhvervsdrivende på nogen måde, men har en linie
gennem arbejdet.

Mvh

Jasper

Fra : Anita Roddick

Dato : 02-04-07 21:51

Samme her.
Har heller ikke hørt en pind. :(

Vil TDC gerne have alle deres erhverskunder ovre på private linjer?
Lige nu er der jo vanvittig meget at spare.

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 03-04-07 00:09

> Samme her.
> Har heller ikke hørt en pind. :(
>
> Vil TDC gerne have alle deres erhverskunder ovre på private linjer?
> Lige nu er der jo vanvittig meget at spare.

Man kunne fristes til at sige JA!

Jeg er ude i en lidt speciel situation, da jeg arbejder for Codan, mens min
kone er hos Tryg. (Ingen spændinger dér

Jeg har igennem arbejdet en 1 mbit linie, der sådan set kører udmærket. Hvad
prisen er, aner jeg ikke. Min kone, der er relativt nyansat i Tryg, får en
linie, også fra TDC, om et par uger. Hvad der undrer mig er, hvordan TDC og
måske også andre udbydere kan tillade sig at opkræve omkring 3.000,- for at
etablere en linie til "erhversbrug". Der er intet specielt ved
forbinndelsen... hun har indtil videre fint kunnet hente post mm. via. den
eksisterende line. Man skulle tro, at i store selskaber som Codan / Tryg,
ville være plads til, at man forhandlede nogle gode aftaler hjem. Det er da
i hver tilfælde lidt vildt, at det er langt billigere for private at oprette
en ny linie?

Mvh

Jasper

Fra : Leif Neland

Dato : 03-04-07 23:52

Jasper Norman Ahrensbach wrote:

> [...]
> plads til, at man forhandlede nogle gode aftaler hjem. Det er da i
> hver tilfælde lidt vildt, at det er langt billigere for private at
Det har måske noget med hvor hurtigt TDC vil gå igang med at reparere linien
i tilfælde af fejl?

Leif

Fra : KV

Dato : 04-04-07 12:08

> Det har måske noget med hvor hurtigt TDC vil gå igang med at reparere
> linien i tilfælde af fejl?

Det tror jeg ikke - jeg har selv en erhvervs-TDC linie og har ikke speciel
service på den. Service kan tilkøbes i pakker alt efter hvor hurtigt og hvor
længe de skal fejlrette.