Fullrate har fødselsdag i dag...
Fra : Peter T.

Dato : 01-04-07 12:31

Så alle kunder får tilsyneladende ekstra 512 kbit oven i uploadhatten
allerede fra i dag. Så selv om det er 1. april, så er min upload øget til
2044(!) kbit ifølge mit zyxelmodem. Og det er jo mægtigt rart. :)

--
Australien er et kæmpe mediestunt!!
Det kontinent er en løgn ligesom månelandingerne!!!

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 01-04-07 13:33

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> Så alle kunder får tilsyneladende ekstra 512 kbit oven i uploadhatten
> allerede fra i dag. Så selv om det er 1. april, så er min upload øget til
> 2044(!) kbit ifølge mit zyxelmodem. Og det er jo mægtigt rart. :)

Jeg fik en mail om at mit abo. bliver nede sat med 30 kr. ved næste
betaling. Det må jo næsten være fordi jeg allerede har 2Mbit i upload

Mvh Morten Fjendbo

Fra : ShutEye

Dato : 01-04-07 15:16

> Jeg fik en mail om at mit abo. bliver nede sat med 30 kr. ved næste
> betaling. Det må jo næsten være fordi jeg allerede har 2Mbit i upload

Samme her. Ikke dårligt :)

Fra : Bo

Dato : 02-04-07 16:31

> Jeg fik en mail om at mit abo. bliver nede sat med 30 kr. ved næste
> betaling. Det må jo næsten være fordi jeg allerede har 2Mbit i upload

Hvad betaler du så fremover for at have 2Mbit i upload hos Fullrate? 30
kr./måned?

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 02-04-07 16:58

"Bo" <nomails@please.com> writes:

>Hvad betaler du så fremover for at have 2Mbit i upload hos Fullrate? 30
>kr./måned?

Hvis man kigger i deres prisliste, så ser der ud til, at de har
afskaffet 512 kbps upstream. Default ("0 kr") er altså 1024 kbps.

Man kan så tilkøbe 1536 kbps (30 kr) og 2048 kbps (60 kr). Det
svarer fint til 30 kr rabat i forhold til tidligere.

Mvh.
   Klaus.