Dobbelt op....?
Fra : Desserten

Dato : 01-04-07 11:08

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 01-04-07 11:59

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev i meddelelsen
> [...]

nah tvivler jeg nu stærkt på for ellers får de sgu nok telefon storm xD hehe

/Hans

Fra : Slaut

Dato : 01-04-07 13:25

"Hans Henrik Andersen" <keglemiden@gmail.com> wrote in message

> "Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev i meddelelsen
>>

> nah tvivler jeg nu stærkt på for ellers får de sgu nok telefon storm xD
> hehe
>

> /Hans
Den er god nok, desværre, jeg fik samme mail fra dem, SKOD.

mvh
Stig

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 01-04-07 13:27

"Slaut" <cod@eu.dk> skrev i meddelelsen

> "Hans Henrik Andersen" <keglemiden@gmail.com> wrote in message

> Den er god nok, desværre, jeg fik samme mail fra dem, SKOD.

I er for nemme

Mogens

Fra : Desserten

Dato : 01-04-07 13:41

"Mogens Nielsen" <xxx@xxx.xx> skrev i en meddelelse

> "Slaut" <cod@eu.dk> skrev i meddelelsen

> I er for nemme

hehe ......mon alligevel ikke der var nogle stykker derude der fik morgenkrydderen galt i
halsen .............syntes nu "selv" den var meget god

Hilsen en der stadig venter på 8064 / 512................

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-04-07 14:35

Desserten wrote:
> Hilsen en der stadig venter på 8064 / 512................

Også jeg - men der er jo en del der skal ændres, så det plejer at
forløbe over en periode - men der er da en del, der allerede har fået,
vå vores tur kommer jo nok også

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-04-07 14:43

Jan Vestergaard skrev:

>Også jeg - men der er jo en del der skal ændres, så det plejer at forløbe
>over en periode -

Jeg har fået snailmail om at min linje bliver nedgraderet d. 1. maj,
desuden undrer jeg mig over at TDC har så elendige webdesignere så man
ikke kan ændre webspeed hastighed pt.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 01-04-07 15:47

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote:

>Også jeg - men der er jo en del der skal ændres, så det plejer at
>forløbe over en periode - men der er da en del, der allerede har fået,
>vå vores tur kommer jo nok også

Er der nogen her der har fået sat hastigheden op ?

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : wep

Dato : 01-04-07 15:54

Nej, tværtimod - mit har kørt ad helvede til de sidste 3 dage, har ligget
omkring 200 kbit download (skal være 2 Mbit), så det tar lidt tid at hente
en internetside ned.
Skod TDC.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-04-07 17:31

Soren Hedeby Sorensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Er der nogen her der har fået sat hastigheden op ?

Der har været nogle indlæg i grupperne fra nogle, der havde
fået...

Jan

Fra : Renè

Dato : 01-04-07 18:09

"Soren Hedeby Sorensen" <shedebys@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen her der har fået sat hastigheden op ?
>
> Søren H. Sørensen, Viborg
> (slet FJERN fra min e-mail adresse)

det er sømdag & de starter først fra i morgen og måneden frem

Fra : Dopedog

Dato : 03-04-07 13:22

> det er sømdag & de starter først fra i morgen og måneden frem

Jeg ringede til dem igår, og fik at vide at jeg ville blive opgraderet
indenfor de næste 2 uger. De opgraderer cirka 25.000 om dagen ifølge ham jeg
snakkede med. Så ja, det er bare at vente :)

Fra : Carl Drud

Dato : 01-04-07 17:58

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> writes:

> Også jeg - men der er jo en del der skal ændres, så det plejer at
> forløbe over en periode - men der er da en del, der allerede har fået,
> vå vores tur kommer jo nok også

Ellers kan Google hjælpe.

http://www.google.com/tisp/press.html

--
Carl

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 03-04-07 09:17

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> wrote:

> [...]

Der står nu på TDC's hjemmeside, at de regner med alle er opgraderet
1-5-2007.

Fra : JYH

Dato : 03-04-07 12:18

Soren Hedeby Sorensen wrote:

> Der står nu på TDC's hjemmeside, at de regner med alle er opgraderet
> 1-5-2007.

Hvor på hjemmesiden ser du det?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-04-07 21:08

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev :

>Hvor på hjemmesiden ser du det?

Jeg ser ingen dato, men
»Pris- og hastighedsændringer
TDC har pr. 1. april 2007 ændret priser og hastigheder for TDC
Bredbånd. Har du TDC Bredbånd i dag, skal du være opmærksom på,
at der kan gå lidt tid før alle hastigheder er opgraderet.«

http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_bb_priser

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)