Sovende arm/hånd ved løb?
Fra : Marianne Agger

Dato : 31-03-07 10:31

Hej!

Er der nogen, der har prøvet at have en sovende arm, når I løber? Min højre
arm har gjort det to gange nu - ret irriterende. Er det mon farligt?

MVH
Marianne.

Fra : ks

Dato : 31-03-07 18:51

"Marianne Agger" <maa@marianneagger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen, der har prøvet at have en sovende arm, når I løber? Min
> højre arm har gjort det to gange nu - ret irriterende. Er det mon farligt?

kunne muligvis være en nerve der er i klemme - snak med en
osteopat/fysioterapeut om problemet....eller lægen (som forhåbentligt kan
afmystificere at det skulle være noget "farligt").

God vind og god påske..
mvh
kenneth

Fra : Marianne Agger

Dato : 01-04-07 17:29

Tak for rådet og god påske til dig også!