erfaringer med gps-ur
Fra : ks

Dato : 25-03-07 18:59

Se venligst emnefelt.

gode som dårlige erfaringer med Garmin Forerunner 205 til løb/cykling
ønskes.

mv
kenneth

Fra : Torben

Dato : 25-03-07 19:24

"ks" <kenned@FJERNSPAMofir.dk> wrote in message
> gode som dårlige erfaringer med Garmin Forerunner 205 til løb/cykling
> ønskes.

Hej Kenneth,

jeg har et Forerunner 305 og benytter det til både cykling og løb. Jeg er
EKSTREMT tilfreds, federe gadget skal man lede længe efter.

Prøv at søge lidt på http://www.dourun.dk/forum/

mvh
Torben

Fra : ks

Dato : 26-03-07 17:18

tak for repsons

har bestilt en 205 og den lande ri morgen.
skal ik bruge pulsfunktionen.

mvh
kenneth

Fra : ks

Dato : 30-03-07 21:15

hej torben (hvis du læser med her).

Har brugt mit forerunner 205 3 gange siden modtagelsen onsdag og kan kun
tilslutte mig dit udsagn. Det er genske enkelt genialt med tid, distance
mellemtider, gnsn.fart og fart på d9iverse intervaller/mellemtider...

kan næsten ikke vente med at afprøve det i morgen lørdag på min 209km
træningstur (brevet-løbet i næstved).

god weekend